کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران با کسب 24 مدال رنگارنگ از تورنمنت بین المللی ترکیه در جایگاه چهارم جهان ایستاد که سهم استان کرمان از این افتخارات 10 مدال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مهدی محمدی، دبیر هیئت کاراته استان کرمان با اشاره به اینکه تورنمنت بین المللی ترکیه با حضور بیش از 2 هزار کاراته کا از 27 کشور جهان در استانبول ترکیه برگزار شد، گفت: تیم۱۷ نفره ی کاراته استان کرمان در مجموع 10 مدال رنگارنگ را از این رقابت ها صید کرد.

وی افزود: تیم کاراته استان کرمان با ترکیب سالار عباسی، مهدی زندی، میلاد ملک پور، آرین جعفری، رفیع شبانی، حسین ابارقی، بهزاد بحرینی، علی عسکری، فاطمه کاظمی، حدیث آزاد فر، صالحه گمشاد زهی، فاطمه احتشامی، رقیه رحیم آبادی و هدیه جدیدالسلامی به مربیگری ماشاالله زنگی آبادی و زینب ابوالهادی در این رقابت ها حضور یافت.

محمدی با اشاره به اینکه طی دو روز نخست این رقابت ها، تیم استان کرمان توانست 6 مدال رنگارنگ کسب کند، تصریح کرد: بر این اساس، میلاد ملک پور در کاتا طلا گرفت، زینب ابوالهادی و مهدی زندی به مدال نقره دست یافتند و فاطمه کاظمی، سالار عباسی و صالحه گمشاد زهی مدال برنزه  رقابت ها را به خود اختصاص دادند که فاطمه کاظمی از کاراته کاهای بمی حاضر در رقابت هاست.

وی با اعلام اینکه در آخرین روز این رقابت ها نیز کاراته کاهای بمی 4 مدال رنگارنگ دیگر را برای استان به ارمغان آوردند، یادآور شد: بدین ترتیب بهزاد بحرینی مدال نقره تیمی و نقره انفرادی را از آن خود کرد و علی عسکری و حسین ابارقی نیز برنز گرفتند.

در مجموع، کشور جمهوری اسلامی ایران با کسب ۷ طلا، ۸ نقره و ۹ برنز بر سکوی چهارم جهان ایستاد.

تورنمنت بین المللی ترکیه 24 تا 27 آذر جاری به میزبانی استانبول ترکیه برگزار شد.

انتهای پیام /ب

افتخارآفرینی کرمانی ها در ترکیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار