رئیس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان جیرفت و عنبرآباد گفت:بیش از ۹ میلیون لیتر نفت سفید در جیرفت و عنبرآباد توزیع شده است.

توزیع  ۹ میلیون لیتر نفت سفید در جیرفت و عنبرآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمد سالاری رئیس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان جیرفت و عنبرآباد گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون ۹ میلیون و ۲۳۱ هزار لیتر نفت سفید تحویل ۴۲ هزار سرپرست خانوار در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد شد.

وی افزود: ۶ میلیون و ۶۰۹ هزار لیتر فرآورده نفت سفید در شهرستان جیرفت شامل مناطق سردسیر ساردو، جبالبارز، اسفندقه و مناطق گرمسیر شامل بخش مرکزی و اسماعیلی توزیع شده است.

سالاری تصریح کرد: از ابتدای فصل پاییز (مهر، آبان و آذر) بیشترین نفت سفید در شهر جیرفت توسط شعبه نفتی شماره چهار با ۳۶۰ هزار لیتر و در شهر عنبرآباد شعبه نفتی ۱۴ با ۲۴۰ هزار لیتر را تحت پوشش قرار داده است.

احمد سالاری گفت: بیشترین نفت سفید در بخش مرکزی شهرستان جیرفت توسط فروشندگی میان چیل به میزان ۲۴۰ هزار لیتر و در روستا‌های شهرستان عنبرآباد توسط شرکت تعاونی عنبرآباد با بیش از یک میلیون لیتر نفت سفید توزیع شده است.

سالاری بیان کرد: بیش از ۶ میلیون لیتر از این میزان نفت سفید در ۲۳ روز ابتدایی آذرماه تحویل مردم جیرفت و عنبرآباد داده شده است، توزیع نفت سفید با تلاش جهادی مجموعه توزیع شرکت پخش فراورده‌های نفتی و عاملان فروش بصورت شبانه روزی انجام می‌شود تا قبل از فرا رسیدن سرمای بیشتر نفت سفید اکثر خانواده‌ها تامین شود.

وی همچنین افزود:سرپرستان خانوار‌های شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد برای دریافت نفت سفید اقدام کنند تا از ایجاد ازدحام در صف‌های طولانی عرضه نفت سفید جلوگیری شود.

سالاری گفت: خانوار‌های متقاضی نفت سفید در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با در دست داشتن کالابرگ خود به نمایندگی‌های توزیع نفت سفید مراجعه کنند تا با صف‌های طولانی مواجه نشوند.

وی تصریح کرد: کالابرگ شماره ۹ مناطق گرمسیری تا ۱۵ دی ماه سال جاری به میزان ۲۲۰ لیتر اعتبار دارد و کالابرگ شماره ۴۱ با سهمیه ۲۲۰ لیتر برای مناطق سردسیر جیرفت و عنبرآباد اعلام شده است.

رئیس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان جیرفت و عنبرآباد اظهار کرد: برای هر خانوار در این مرحله ۲۲۰ لیتر نفت سفید به عنوان سهمیه پاییزی در نظر گرفته شده که خانوار‌ها در صورت ثبت نام نکردن و تحویل ندادن کالابرگ نمی‌توانند از این سهمیه استفاده کنند.
انتهای پیام/ح

توزیع 9میلیون لیتر نفت سفید در2شهرجنوب استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار