با حضور نماینده‌ای از استان اردبیل، لیگ دسته دو هندبال باشگاه‌های کشور به میزبانی خرم‌آباد از امروز پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سوت آغاز رقابت‌های لیگ دسته دو هندبال باشگاه‌های کشور از امروز نواخته خواهد شد تا دوازده تیم حاضر در این مرحله از مسابقات، به مصاف هم رفته و شانس خود را برای کسب نتایج مناسب و صعود به لیگ یک باشگاه‌های کشور بیازمایند.

نماینده استان اردبیل در این دوره از مسابقات در گروه دوم با تیم‌های منتخب سردرود، همدان، هیأت هندبال الشتر و باشگاه سامنات تهران هم‌گروه شده و در صورت کسب نتیجه پیروزی در اولین دیدار خود، با امید و روحیه بیشتری در ادامه مسابقات ظاهر خواهد شد.

در گروه اول رقابت‌های لیگ دسته دو هندبال کشور نیز تیم‌های منتخب فروسیلیس سمنان، باشگاه مقاومت البرز، جوانان خرم‌آباد، هیأت هندبال کرمانشاه و زنجان با یکدیگر هم‌گروه خواهند بود.

با توجه به حضور دو نماینده از تیم میزبان مسابقات، تیم‌های سنندجی به دلیل برخورداری از امتیاز میزبانی از شانس مناسبی برای کسب موفقیت برخوردار خواهند بود و مطمئنا جوانان هندبالیست اردبیلی نیز حریف دست و پا بسته‌ای برای حریفان خود نخواهند بود.

رقابت‌های لیگ دسته دو هندبال باشگاه‌های کشور از امروز به میزبانی استان لرستان آغاز گردیده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری لیگ دسته دو هندبال باشگاه‌های کشور در استان لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.