سرپرست معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل گفت: اولین جشنواره بازی های فکری با حضور اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علومی سرپرست معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل با بیان اینکه این جشنواره با شرکت ۵ مرکز فرهنگی و هنری شهرستان اردبیل برپا شده است اظهار داشت :۱۰۰ عضو برگزیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مسابقات فکری شرکت کردند تا به صورت گروه های دو نفره و چهار نفره باهم به رقابت بپردازند.

وی افزود : هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی کودکان و نوجوانان با انواع بازی های فکری و استفاده از قوه تفکر در جهت تربیت و پویایی ذهن است

در ادامه فرید سرپرست مرکز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ اردبیل گفت: تمامی قوانین بازی توسط مربیان آموزش داده شده و بعد از اتمام تمرینات هر بازی ،رقابت گروه های شرکت کننده آغاز میشود .

وی تصریح کرد:بازی های فکری که در این جشنواره در نظر گرفته ایم از به روز ترین بازی ها به شمار میرود که کاملا متناسب با سنین کودکان و نوجوانان طراحی شده است.

انتهای پیام/ح

جشنواره کودکان و نوجوانان در ردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.