مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: کانون پرورش فکری کودکان اردبیل 25 عنوان جهانی در جشنواره ها و برنامه های مختلف بین المللی کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاجر جمادیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در دیدار با مسئولان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خلخال افزود:کانون پرورش فکری کودکان اردبیل 25 عنوان جهانی در جشنواره ها و برنامه های مختلف بین المللی کسب کرد و سال گذشته نیز شاهد موفقیت های کودکان استان در حوزه نقاشی و ادبی بودیم که این یک افتخار بزرگ برای ما است.

وی افزود: اجرای برنامه های مختلف در این هفته با هدف خدمات رسانی به کودکان و افزایش روحیه و اعتماد در بین آنان تدارک دیده شده بود که از جمله می توان به برپایی محفل شعر کودکانه با حضور شاعر فرهیخته استان عسگر شاهی اشاره کرد که به طور حتم تاثیرات مثبتی بر روی دانش آموزان می گذارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با اشاره به ساخت نخستین انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خلخال با موضوع کمبود آب نیز بیان کرد: موضوع این انیمیشن آگاهی بخشی به کودکان و تشریح اهمیت موضوع به آنان است که در آینده ای نزدیک زمان اکران آن نیز اعلام می شود.

جمادیه بیان کرد: راه اندازی کانون آموزش زبان های خارجی در این شهرستان نیز با هدف اشتغال زایی و توسعه مهارت های آموزشی زبان در دستور کار قرار گرفته است که به طور حتم با تحقق این پروژه زمینه مناسبی برای اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی در منطقه فراهم می شود.

وی گفت: برپایی نمایشگاه هفته ملی کودک با عنوان «هر کودک نشانی خداست...»، بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی و برگزاری جشنواره بازی های شاد کودکانه از دیگر برنامه های این هفته بود که با استقبال خوب کودکان روبه رو شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: برپایی کارگاه های فرهنگی، هنری و ادبی به همراهی آئین های عزاداری و سوگواری امام حسین(ع) نیز با هدف آشنا شدن با مفاهیم عاشورایی از ویژه برنامه های هفته ملی کودک در استان است. که در این زمینه تمهیدات و برنامه ریزی های لازم در دستور کار قرار داده شده و انتظار می رود خروجی های مناسبی داشته باشد.

جمادیه تصریح کرد: اهمیت به رشد و پرورش فکری کودکان یک اصل اساسی و مهم برای ما است و در این زمینه مسئولان و متولیان مربوطه وظیفه ای خطیر و حساس بر عهده دارند که باید به وظایف خود عمل کنند و در ارتباط با رشد و توسعه علمی و عملی دانش آموزان بکوشند چرا که کودکان سکان دار سرنوشت مملکت در آینده ای نه چندان دور خواهند بود.

 

انتهای پیام/ح

ساخت نخستین انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خلخال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار