مدیر کل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت :در سال جاری تاکنون 72 خودرو نیسان به مددجویان کمیته امداد استان خراسان شمالی تحویل داده شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت : طبق برنامه‌های سال جاری ، ۹۴دستگاه خودرو وانت نیسان برای مددجویان پیش‌بینی شده است که امروز ۷۲ دستگاه از این خودروها به مددجویان واگذارشد.

وی افزود : این خودروها با هفت درصد تخفیف و پرداخت ۹۰ درصد بهای خودرو در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه از محل منابع صندوق کارآفرینی امید و کمیته امداد این استان به مددجویان واگذار شده است .

اهرابی با اشاره به این که ۲۰ دستگاه خودروی دیگر تا پایان سال جاری به مددجویان واگذار می‌شود افزود: تمامی این خودروها به مددجویان روستایی و مناطق محروم با تسهیلات قرض‌الحسنه و اقساط ۶۰ ماهه تحویل داده می‌شود.

وی توانمندسازی و تقویت اقتصاد خانواده‌های نیازمند را ازجمله راهبردهای مهم این نهاد در سال جاری بیان و اظهار کرد : هم‌اکنون در قالب اجرای طرح‌های اشتغال و واگذاری خودروهای حمل‌ونقل روستایی و تراکتور در حال انجام است.

وی بابیان اینکه درسال ۹۵، بیش از ۱۸۰ تراکتور و نیسان به مددجویان روستایی تحت حمایت این نهاد واگذارشد ، گفت : اجرای   طرح‌های اشتغال‌زایی   تاثیر خوبی بر روی توانمندسازی مددجویان دارد .

انتهای پیام/آ

تحویل خودروی نیسان به مددجویان کمیته امداد استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.