فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برآورد تیم اعزامی سپاه به مناطق زلزله هجدک حاکی از آن است که به خانه ۲۰ خانوار خسارت وارد شده است.

۲۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده دچار خسارت شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: در جلساتی که با فرماندهان و مدیران سپاه استان کرمان داشته ایم به همه آنها متذکر شده ایم زمانی که حوادث غیرمترقبه به ویژه زلزله در اولین فرصت فرماندهی استان اطلاع دهند و هماهنگی های لازم صورت گیرد.

وی افزود: در ساعت ۱۲ و ۱۳ دقیقه ظهر امروز که زلزله ۶.۲ ریشتری هجدک راور را لرزاند بلافاصله بعد از زلزله از طرف سپاه راور با فرماندهی استان تماس گرفته شد و تیمی از سپاه انتخاب و به منطقه هجدک اعزام شدند.

سردار ابوحمزه تصریح کرد: این تیم از تمام مناطق حادثه دیده بازدید کرد و از اوضاع این روستاها گزارش دادند، خوشبختانه این زلزله خسارت جانی نداشته و بعضی از منازلی که قدیمی بودند دچار خسارت شدند و به خانه های روستای مرکز زلزله که از زلزله قبل سالم مانده بودند هم خسارت وارد شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: برآورد تیم اعزامی سپاه به مناطق زلزله هجدک حاکی از آن است که به خانه ۲۰ خانوار خسارت وارد شده است.

وی افزود: سپاه در همه روستاهای استان پایگاه مقاومت بسیج دارد که این پایگاه رئیس و شورا و نیروهای بسیجی دارد و تحت امر حوزه مقاومت است و اگر موردی در منطقه باشد پایگاه مقاومت با حوزه و سپس حوزه با ناحیه مقاومت بسیج ارتباط برقرار می کند و در نهایت با فرماندهی سپاه استان تماس برقرار می شود و در صورت نیاز به کمک حتما اقدام می شود.

 

انتهای پیام/س




برآورد تیم اعزامی سپاه به مناطق زلزله هجدک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.