بیش از ۱۹ میلیون لیتر نفت سفید با شروع فصل سرما در منطقه زنجان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمودآقامحمدیان مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی از توزیع بیش از ۱۹ میلیون لیتر نفت سفید از ابتدای مهرماه سالجاری خبر داد و گفت: این میزان مصرف در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با مصرفی در حدود ۱۶ میلیون و ۳۷۰ هزار لیتر نشان از یک افزایش ۲۰ درصدی مصرف دارد.

وی افزود: از میزان ۱۹ میلیون و ۶۲۵ هزار لیتر مصرف نفت سفید سالجاری ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر در ناحیه مرکزی، ۸۹۵ هزار لیتر در ناحیه ابهر، ۷ میلیون و ۹۳۰ هزار لیتر در ناحیه قیدار توزیع و به مصرف رسیده است.

محمودآقامحمدیان با اشاره  به مصرف ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتری ناحیه مرکزی گفت: مناطق صعب العبور ناحیه مرکزی بیشتر در شهرستان‌های ماهنشان با مصرف ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر و طارم با مصرف ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار لیتر بوده است که سوخت این مناطق نیز به موقع تامین و ذخیره سازی لازم صورت پذیرفته است.

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی همچنین به مصرف ۱۶ میلیون و ۳۷۰ هزار لیتر مدت مشابه سال قبل  اشاره کرد و افزود: که از این میزان ۱۴ میلیون و ۲۶۰ هزار لیتر در ناحیه مرکزی، ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار لیتر در ناحیه و ۱ میلیون و ۶۰ هزار لیتر در ناحیه قیدار توزیع به مصرف رسیده است.

آقا محمدیان اضافه کرد: از ابتدای فصل سرما در سال جاری سه کالابرگ به شماره‌های ۳۸، ۵ و ۴۰ در استان اعلام شده که سوخت روستا‌های غیربهره‌مند از گاز طبیعی از طریق ۱۸۳ فروشندگی تک مواد روستایی تامین و توزیع می شود .

وی با اشاره  به تعداد ۴۶ هزار خانوار روستایی و ۵۴۸ روستای غیربهره‌مند از گازطبیعی در استان  افزود: هیچگونه مشکلی در راستای تامین به موقع سوخت نفت سفید حرارتی روستایی متصور نیست و شرکت کلیه تمهیدات لازم را انجام داده است.
 
انتهای پیام/ن

 

توزیع فراورده های نفتی در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.