معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از برگزاری دوره آموزشی ویژه هیأت امنا، خدام، مدیران داخلی و مراکز فرهنگی قرآنی بقاع متبرکه شمال استان کرمان در زرند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام سید رضا فاطمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از برگزاری دوره آموزشی یک روزه هیات امناء و خدام بقاع متبرکه شهرستان های کوهبنان، زرند وراور در زرند خبر دادو گفت: در این دوره آموزشی 142 نفر از خدام و هیات امنا امامزاده ها با اصول مدیریتی و شرح وظایف خود مطابق با دستور العمل برنامه های فرهنگی امامزادگان و مباحث امنیتی آشنا می شوند.


حجت الاسلام فاطمی افزود: طی سر فصل های آموزشی امسال این دوره های آموزشی به میزبانی شهرستان های کرمان ،بم سیرجان برگزار می شود.


وی گفت: به روز رسانی اطلاعات خادمین و هیات های امنا، تدریس دروس مختلف فرهنگی، مذهبی و آموزشی درراستای سطح آگاهی و مدیریت نیروهای انسانی با حضور اساتید مطرح استانی و کشوری از اهداف برگزاری این دوره های آموزشی است.


حجت الاسلام فاطمی حجم زیاد برنامه های اجرایی اماکن متبرکه را مرهون تلاش ها و خدمت صادقانه بیش از700 خادم ثابت و افتخاری استان عنوان کرد که با کمترین امکانات در طول سال با افتخار و شایستگی و با تمام جدیت در راستای خدمت به این اماکن فعالیت می‌کنند.


انتهای پیام/ی

به روز رسانی اطلاعات خادمین و هیات های امنا بقاع متبرکه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار