مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از وجود شبکه‌های برق در تمامی نقاط استان با وجود سخت گذری و کوهستانی بودن این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در نشستی با مهندسان ناظر در حوزه بهره‌برداری شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور گفت: شرایط برق‌رسانی با وجود سخت‌گذری و کوهستانی بودن اغلب مناطق آن شرایط خاص خود را می‌طلبد.

وی با تشریح وضعیت کنونی شبکه‌های برق‌رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مجموع مشترکین برق در این استان 235 هزار و 635 اشتراک است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 202 هزار و 578 مشترک معادل 86 درصد مشترکین برق در این استان را مشترکین خانگی تشکیل داده که 43 درصد فروش انرژی را به خود اختصاص داده‌اند.

راهزادی, تعداد مشترکین برق با تعرفه تجاری را در استان کهگیلویه و بویراحمد 19 هزار و 347 مشترک برشمرد و خاطرنشان کرد: هشت درصد مجموع مشترکین با درصد فروش پنج درصد به این تعرفه اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد, طول شبکه‌های فشار متوسط برق در این استان را چهار هزار و 875 کیلومتر ذکر و یادآور شد: طول شبکه‌های فشار ضعیف برق نیز سه هزار و 497 کیلومتر است.

راهزادی گفت: هم اکنون 11 پست فوق توزیع , 49 فیدر عمومی و هشت فیدر اختصاصی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که می‌توان گفت این استان دارای کمترین تعداد پست فیدر در کشور مربوط به این استان است.

انتهای پیام/ش

وجود 235 هزار و 635 مشترک برق در استان  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.