راه‌های همدان باز است

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تمام راه‌های استان باز است و تنها به صورت مقطعی شاهد لغزندگی‌ مسیرها هستیم.

راه‌های همدان باز استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه راه های همدان باز است افزود:‌ هم اکنون  گردنه‌های استان به صورت مقطعی به علت بارش‌های طی روزهای گذشته و خشک نشدن راه‌ها لغزنده است.

 وی با بیان اینکه تنها مسیر گنجنامه همدان طبق سال‌های گذشته به علت عدم ایمنی لازم مسدود است، ادامه داد: در این منطقه دو کیلومتر بعد از میدان گنجنامه و از طرف دیگر از سمت آخرین روستای تویسرکان مسدود شده است.

 رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه امکان باز نگه‌داشتن دائم این مسیر به دلیل خطراتی که به واسطه سرما و یخبندان فصل زمستان وجود دارد، نیست، اظهار داشت:‌ به علت عدم ایمنی این محور تا فروردین سال آینده بسته است.

 وی با اشاره به وضعیت تصادفات، بیان کرد: طی دو سه روز اخیر خوشبختانه تصادف فوتی رخ نداده است اما شاهد چندین فقره تصادف جرحی بوده‌ایم.

 وی با تاکید به رانندگی ایمن در جاده‌ها، افزود:‌ رانندگان حتما به هنگام رانندگی تجهیزات لازم را داشته باشند که البته ماموران پلیس راه جلوی مقرها کنترل لازم را داشته و برای نداشتن تجهیزاتی نظیر زنجیرچرخ، اعمال قانون خواهند کرد.


انتهای پیام/ج

جاده های همدان برای تردد باز است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.