رئیس پلیس راه استان همدان گفت: 23 دوربین ثبت تخلف در جاده های استان همدان نصب شده است که اقدام به ثبت متوسط سرعت خودروها می کنند.

کنترل جاده های همدان با نصب 23 دوربین ثبت تخلفبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان افزود: استفاده از تجهیزات نوین یکی از بهترین راهکارها برای کنترل جاده ها و کاهش سوانح جاده ای است.

وی ادامه داد: دراین زمینه  نصب 55 دوربین ثبت تخلف سرعت در جاده های این استان در دستور کار قرار گرفت که تاکنون 23 دوربین عملیاتی شده است.

وی اظهار داشت: قرار است نصب 32 دوربین باقی مانده تا دهه فجر به اتمام برسد اما روند انجام کار به گونه ای است که احتمال می رود این وعده عملی نشود.

رئیس پلیس راه استان همدان خاطر نشان کرد: در گذشته دوربین های نصب شده در جاده های این استان سرعت لحظه ای را ثبت می کردند ولی هم اکنون متوسط سرعت را نیز تخمین می زنند.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: با توجه به اینکه از سرعت به عنوان مادر سوانح یاد می شود می توان با استفاده از ابزارهای کنترلی نظیر دوربین در کاهش سوانح گام برداشت.

این مسئول اضافه کرد:  طرحی برای کاهش سرعت در جاده های برون شهری ارائه شده که طبق آن سرعت در جاده ها 10 کیلومتر در ساعت کاهش می یابد.

 انتهای پیام/ج

نصب 23 دوربین ثبت تخلف در جاده های همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.