رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی همدان از اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ و کاهش زباله در شهر همدان خبر داد.

اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ و کاهش زباله در شهر همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛کامران گردان، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی همدان با اشاره به کاهش باکس‌های جمع‌آوری زباله در شهر گفت: ما در شورای اسلامی شهر  به دنبال اجرای طرح "تفکیک زباله از مبدأ و کاهش زباله" در شهر همدان هستیم.

وی با بیان اینکه باکس‌های جدید جمع‌آوری زباله در همدان نصب می‌شود گفت: دربرخی ازمناطق شهر میزان باکس‌های جمع‌آوری زباله را کاهش دادیم.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی همدان بر لزوم اجرای صحیح و همه‌ جانبه این طرح در همدان تأکید کرد و ادامه داد به دلیل عدم همراهی مردم مناطق در نظر گرفته‌ شده با این طرح فعلاً چند باکس جمع‌آوری زباله جدید خریداری‌شده و به‌ زودی در مناطق تعریف‌شده نصب شود.

گردان بابیان اینکه آموزش طرح "تفکیک زباله از مبدأ و کاهش زباله" در مدارس آغاز شده است اظهار داشت: کارشناسان ما به دنبال آموزش این طرح، آموزش حضوری و چهره به چهره جلوی در منازل مردم را آغاز کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: با اجرای تمامی ابعاد این طرح در نظر داریم فضای شهر را به‌گونه‌ای مدیریت کنیم که موضوع جمع‌آوری و تفکیک زباله تنها منحصر به مراکز تجاری بزرگ مجتمع‌ها و غیره شود.

انتهای پیام/غ

نصب باکس‌های جدید جمع‌آوری زباله در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.