مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري همدان از اجراي طرح جمع‌آوري کاغذهاي باطله و مستعمل به نفع کودکان بي‌سرپرست خبر داد.

طرح جمع‌آوري کاغذهاي باطله به نفع کودکان بي‌سرپرستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بابک مهدي‌آزاد  گفت: اين سازمان با همکاري مؤسسه خيريه «تبسم شکوفه ياس» به اجراي طرح جمع‌آوري کاغذ‌هاي باطله و مستعمل به نفع کودکان بي‌سرپرست و بدسرپرست زير پوشش اين مؤسسه در شهر همدان اقدام کرد.

وی افزود: در طرح جمع‌آوري کاغذهاي باطله و مستعمل سه مکان اصلي در شهر همدان واقع در شهرک شهيد بهشتي ابتداي پارک خانواده، هنرستان ابتداي خيابان ياسمن و ابتداي ميدان بيمه انتخاب شده و همشهريان علاقه‌مند جهت همکاري با اين طرح، کاغذ‌هاي باطله و مستعمل خود را به غرفه‌هاي ايجاد شده تحويل داده‌اند.

آزاد اضافه کرد: از اهدف اصلي اين طرح فرهنگ‌سازي در خصوص تفکيک زباله‌هاي تر و خشک در جهت کاهش ميزان پسماندهاي دفني و سپس کمک به بازيافت کاغذهاي باطله و مستعمل به منظور حفظ منابع طبيعي و کاهش آلودگي محيط زيست است.

وي با بيان اينکه اين طرح با استقبال بي‌نظير شهروندان همداني روبه‌رو شد، اظهار کرد: عوايد مالي ناشي از اين کار به نفع کودکان بي‌سرپرست و بدسرپرست زير پوشش مؤسسه «تبسم شکوفه ياس» هزينه خواهد شد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.