فرمانده سپاه ناحيه ملاير از برگزاري 168 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

168 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ملايربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ داوود ابراهيمي‌راد با گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس بزرگترين سند اثبات شجاعت و اعتقاد ملت ايران در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌هاست.

وي با بيان اينکه نسل امروز بايد با ناگفته‌هاي جنگ و شجاعت، ايثار و فداکاري ايثارگران و شهدا آشنا شوند، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمي براي تبيين ارزش‌هاي هشت سال جنگ تحميلي براي نسل جوان است.

فرمانده سپاه ناحيه ملاير با بيان اينکه همه ساله همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌هاي مختلفي در سراسر کشور برگزار مي‌شود، از اجراي 168 برنامه در ملاير خبر داد و تصريح کرد: اين برنامه‌ها در سطح شهرستان و با همکاري ديگر دستگاه‌ها و نهادها برگزار مي‌شود.

‌وي با تأکيد بر اجراي برنامه‌هاي منسجم و اثرگذار گفت: غبارروبي گلزار مطهر شهدا، ديدار با امام جمعه و مسؤولان، برگزاري مسابقات مختلف فرهنگي، ورزشي و... از جمله برنامه‌هاي ما در هفته دفاع مقدس در ملاير است.

ابراهيمي‌راد رژه موتورسواري توسط بسيجيان، همايش پياده‌روي خانوادگي، حضور راويان دفاع مقدس در مساجد و اجراي برنامه‌هاي آموزشي و فرهنگي در پايگاه‌هاي بسيج را از ديگر برنامه‌هاي اين هفته در ملاير برشمرد.

فرمانده سپاه ناحيه ملاير از برگزاري نشست‌هاي بصيرتي در حوزه‌هاي مقاومت بسيج خبر داد و گفت: اين نشست‌ها با موضوعات مختلف در راستاي بصيرت‌افزايي جوانان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

وي از مزين شدن شهر به تصاوير شهدا در هفته دفاع مقدس خبر داد و تصريح کرد: تصاوير يک‌هزار و 100 شهيد شهرستان ملاير در سطح شهر ملاير نصب مي‌شود.

ابراهيمي‌راد از برگزاري يادواره يک‌هزار و 100 شهيد شهرستان ملاير همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: اين يادواره در روز اول مهرماه سال جاري با سخنراني سردار يزداني و سردار آذرنوش و مداحي صادق آهنگران با حضور گسترده مردم در سالن 3 هزار نفري سالن الغدير ملاير برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.