معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف جسد دریده شده در محلات خبرداد.

کشف جسد دریده شده در محلات

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف جسد دریده شده یک دامدار محلاتی خبرداد وگفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

سرهنگ خلجی افزود: صبح امروز گزارشی از کشف جسد فردی در منطقه اروج این شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی اضافه کرد: با اعزام تیم‌های انتظامی، جسد بیجان یکی از دامداران شهرستان کشف شد و بلافاصله با حضور پزشکی قانونی بررسی علت مرگ در دستور کار قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در معاینات اولیه پزشکی قانونی بر روی جسد دامدار محلاتی نشانه‌هایی از حمله حیوان درنده به دست آمد که بنابر اعلام پلیس شهرستان محلات با معاینه دقیق فرد فوت شده و باتوجه به دست آمدن سرنخ‌هایی دیگر مشخص شد دامدار محلاتی توسط فرد یا افرادی ناشناس به قتل رسیده است.

کشف جسد دوم و یک چوپان زخمی



وی بیان کرد: بنابر اعلام فرمانده انتظامی شهرستان محلات، در ادامه تحقیقات پلیس جسد یکی دیگر از چوپانان گله در کوه‌های شهرستان پیدا شد و چوپان دیگر گله هم به شدت مصدوم شده است که هم اکنون در بیمارستان بستری می‌باشد.

سرهنگ خلجی تصریح کرد: هم اکنون تیم‌های تخصصی پلیس در محل حضور دارند و برنامه ریزی عملیاتی برای بررسی علت این دو قتل و دستگیری قاتل یا قاتلین ادامه دارد.

یازدهم خردادماه 96 هم جسد سوخته یک زن در بیابان‌های حوالی محلات در حوالی معدن حاجی آباد توسط چند رهگذر کشف شد.

رهگذران   موضوع را به پلیس اطلاع دادند و جسد که به علت سوختگی قابل شناسایی نبود به پزشکی قانونی اراک منتقل شد.

زن جوان فوت شده اهل یکی از استان‌های همجوار استان مرکزی و ساکن شهرستان محلات بود.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.