با هوشیاری و پیگیری نیرو‌های پلیس راز قتل جوان ۲۹ ساله شازندی کشف شد.

کشف راز قتل جوان ۲۹ ساله شازندی بعد از یک سال

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ بیژن جنتی فرمانده انتظامی شهرستان شازند از کشف راز قتل جوان ۲۹ ساله شازندی خبرداد.

سرهنگ جنتی افزود: آذرماه سال گذشته گزارشی از فوت مشکوک جوانی ۲۹ ساله ساکن یکی از روستا‌های شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ شهرستان اعلام شد و در تحقیقات اولیه، بررسی‌ها حاکی از آن داشت که این جوان سابقه بیماری صرع و تشنج داشته است و احتمالا به این دلیل فوت شده است.

وی اضافه کرد: به منظور تعیین دقیق علت مرگ، جسد فرد جانباخته به پزشکی قانونی انتقال شد و با اعلام نظریه پزشکی قانونی علت مرگ این فرد خونریزی مغزی و عوارض ناشی از اصابت جسم سخت به سرش اعلام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله بررسی پرونده به تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی ارجاع شد و اسناد و مدارکی از نقش دو نفر از دوستان مقتول در قتل او به دست آمد و هر دو نفر در عملیاتی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان انتقال شدند.

وی تصریح کرد: در بازجویی‌های انجام شده مشخص شد که شب حادثه، این افراد در منزل یکی از متهمان پرونده حضور داشته اند که آن‌ها با فرد مقتول درگیر می‌شوند و او را به قتل می‌رسانند.

سرهنگ جنتی با بیان اینکه هر دو متهم پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدندگفت: فردای آن روز با توجه با این که مقتول سابقه بیماری تشنج و صرع داشته است، آن‌ها با اورژانس تماس گرفته و با طرح فوت به علت بیماری، سعی در گمراهی تیم پزشکی داشته اند که تحقیقات تخصصی پرده از راز این قتل برداشت.

 

انتهای پیام / ج

قتل جوان ۲۹ ساله شازندي به دست 2 نفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.