رئیس پلیس راه استان خوزستان از کشته و مصدوم شدن 3 نفر در حوادث رانندگی در جاده های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه استان خوزستان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوريت های پليسی 110 در خصوص وقوع يک فقره تصادف در محور "دزفول – شوشتر" و "مسجد سلیمان به اهواز" ، ماموران پلیس و نيروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در بررسی به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس مشخص شد، در محور "دزفول – شوشتر" یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 به دلیل توجه نکردن به جلو با یک خودروی پراید تصادف کرده و راننده پراید به دلیل شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ دولتشاهی اذعان داشت: در محور مواصلاتی "مسجد سلیمان - اهواز" یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 به دلیل انحراف به چپ با یک دستگاه خودروی تندر ۹۰ تصادف کرده که در این حادثه راننده خودرو پژو در دم جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان خوزستان در پایان با بیان اینکه رعايت قوانين و پرهيز از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی نقش مهمی در پيشگيری از تصادفات دارد، از رانندگان خواست با پرهيز از هرگونه تخلف حين رانندگی سفری ايمن و خوشی را برای خود و همسفران مهيا كنند.

انتهای پیام/گ

کشته و مصدوم شدن 3 نفر در حوادث رانندگی در جاده های خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار