رئیس دادگستری جیرفت گفت: دفاتر خدمات قضائی کار اطلاع رسانی و روند رسیدگی پرونده را به صورت الکترونیک بر عهده دارد.

 جلوگیری از ابلاغ اوراق قضایی به صورت سنتی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ احمد علی انجم روز، رئیس دادگستری شهرستان جیرفت ،در بازدید از روند آماده سازی دفتر خدمات قضایی جیرفت گفت: دفاتر خدمات قضائی در توسعه عدالت و واگذار نمودن برخی از امور اداری مردم به خود مردم تجلی می یابد.

وی افزود: از آنجایی که این دفاتر مستقل از دادگستری هستند، دسترسی مردم به خدمات قضایی راحت تر می شود.

انجم روز تصریح کرد:با استفاده از خدمات دفاتر الکترونیک قضایی مردم می‌تواند در هر شهری علاوه بر حوزه قضایی که پرونده آنها در آنجا در حال رسیدگی است اقدام به تنظیم و تسلیم دادخواست نماید که این امر موجب افزایش رضایت مندی شهروندان می شود.

انجم روز بابیان اینکه ،صرفه‌جویی در وقت، و کاهش مراجعات مردم به مجموعه‌های قضایی از دیگر مزایای دفاتر خدمات قضائی است،افزود: این دفاتر کار اطلاع رسانی روند رسیدگی پرونده را به صورت الکترونیک بر عهده دارد که این امر از ابلاغ اوراق قضایی به صورت سنتی جلوگیری می کند.

رئیس دادگستری جیرفت اظهار کرد: دفاتر خدمات قضایی مربوط به بخش خصوصی است، و مردم می‌توانند به‌جای مراجعه به دفاتر دادگاه در این دفاتر دعاوی حقوقی خود از جمله ثبت دادخواست، تجدید‌نظر‌خواهی، ارسال اظهار نامه و ... را انجام دهند.

 


انتهای پیام/س

 

 

 

با وجود دفاتر خدمات قضایی از ابلاغ اوراق قضایی به صورت سنتی جلوگیری می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.