فرماندار فامنین گفت :هر میزان حوزه علمیه خواهران و برادران فامنین پویاتر باشد بیشتر می توانیم از ظرفیت فرهنگی این مجموعه برای توسعه فرهنگی دینی و مذهبی بهره مند شویم.

حوزه علمیه سرمایه فرهنگی شهرستان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید مجید شماعی، فرماندار فامنین اضافه کرد : همه باید کمک کنیم تا حوزه بدون دغدغه در مسیر اهداف مورد نظر فعالیت کند تا بتوانیم از توان فرهنگی آن برای صیانت از حریم فرهنگ دینی جامعه بهره‌مند شویم .

فرماندار حوزه را پایگاه دفاع از اسلام دانست و تقویت دانش دینی را یکی از وظایف مسئولان به شمار آورد و افزود : تلاش مسئولین در راستای گسترش علوم دین موجب نزول برکات الهی خواهد شد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه بانوان در ارتقای معنوی جامعه اظهار داشت: نقش کلیدی حوزه های علمیه خواهران در اصلاح و ارتقای مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه به خوبی مشهود می باشد .

سید مجید شماعی تصریح کرد : زنان و بانوان ارکان اساسی جامعه بشری اند و عالی ترین نقش سازنده را با عناوین همسر و مادر در دوران زندگی انسانی دارا می باشند .

وی افزود : امیدوارم حوزه علمیه خواهران شهرستان فامنین با مدیریت کارآمد  بتواند منشأ تحولات و برکات فراوانی در این شهرستان و بویژه در ارتباط با مسائل بانوان شود.

انتهای پیام/ ش.و

حوزه علمیه سرمایه فرهنگی شهرستان فامنین  است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار