استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما برای زندگی خود الگوهای والایی داریم گفت: متاسفانه امروز مردم ما از ارزش‌ها و الگوهای اسلامی فاصله گرفتند و این خطر جدی برای خانواده‌ها است.

فاصله گرفتن از ارزش‌ها و الگوهای اسلامی خطر جدی برای خانواده‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حجت الاسلام حسین وافی ،استاد حوزه علمیه قم در کارگاه سبک زندگی در جمع کارکنان سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: نباید اجازه دهیم سبک زندگی غربی در زندگی ما وارد شود.

وی با بیان اینکه در فرهنگ غرب دین معنا ندارد، تصریح کرد: سبک زندگی غرب یعنی بی دینی و هرج و مرج.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما برای زندگی خود الگوهای والایی داریم، افزود: متاسفانه امروز مردم ما از ارزش‌ها و الگوهای اسلامی فاصله گرفتند و این خطر جدی برای خانواده‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به وجود محبت در خانواده‌ها گفت: اهل بیت(ع) با محبت با مردم برخورد می‌کردند و اگر محبت در فضای خانواده نباشد کانون خانواده دچار آسیب می‌شود.

وافی تصریح کرد: ازدواج مورد تاکید دین اسلام است اما برخی از خانواده‌ها به دلیل سخت‌گیری و عدم توجه به آموزه‌های دینی جوانان رغبتی به ازدواج ندارند.

این استاد حوزه علمیه قم افزود: بهترین راه برای تربیت فرزندان خوب ازدیاد فرزندان است فرزند زیاد خیر و برکت می‌آورد.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که متاسفانه خانواده‌ها با آن درگیر هستند مهریه‌های بالا است، عنوان کرد: مهریه بالا ضامن یک ازدواج موفق نیست بلکه ازدواج های موفق در مهریه های کمتر است.

انتهای پیام/خ

خطر جدی برای خانواده ها  با فاصله گرفتن از ارزش های اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار