با حضور نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی، شماری از مدیران و جامعه معلولان روز جهانی معلولان در خاش گرامی داشته شد.

روز جهانی معلولان در خاش گرامی داشته شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نماینده مردم خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل جلسه و توجه به قشر مظلوم و نیازمند به جامعه قابل تقدیر است.

علی کرد افزود: تلاش برای حل مشکلات محرومان و معلولان جامعه در مجلس و دولت مورد توجه بوده که افزون بر ۷۰۰ نفر را در خاش تلاش کردیم زیر چتر حمایتی ببریم.


وی بیان کرد: حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خاش و بررسی مشکلات اجتماعی و قشر معلولان جامعه از برنامه‌های خوبی بود که توانستیم مورد توجه قرار دهیم و امیدواریم خدمات ارزشمندی به محرومان و جامعه هدف ارائه بدهیم.


وی ضرورت توجه به ایجاد اشتغال، ساخت مسکن و تامین نیاز‌های ضروری برای اقشار جامعه و معلولان توسط خیران و دولت را متذکر شد و گفت: فرهنگ حمایت از افراد بی بضاعت در استان محروم سیستان و بلوچستان باید نهادینه شود و خیرانی مانند آقای موسوی که خودش از جامعه معلولان بوده بتوانند به جامعه هدف در خاش و برای استان کمک کنند.


وی افزود: در نشست با مسئولان اداره بهزیستی و کمیته امداد تلاش کرده ایم خدمات ارزشمندی به محرومان در مباحث بهداشتی و درمانی و مسکن و نیاز‌های روزمره ارائه دهیم.


علی کرد با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان در دستگاه‌های اجرایی موظف به خدمت رسانی شایسته به مردم هستند، آمادگی خود را برای پیگیری و رفع مشکلات اقشار مختلف جامعه و از جمله معلولان اعلام کرد و گفت: از طریق دفتر و تلفن و حضور در مجلس مطالبات به حق مردم را پیگیری می‌کنم.


وی تاکید کرد: مدیران باید خود را وقف خدمت به اقشار جامعه کنند و باید حضور در میان مردم و آسیب شناسی مشکلات و آشنایی با درد‌های مردم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.


مهدی عیدوزهی معاون عمرانی فرماندار خاش هم ضرورت ایجاد شغل و بهره گرفتن از ظرفیت‌های منطقه برای حل مشکلات اقشار جامعه را متذکر شد.


مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی خاش با گرامی داشت هفته وحدت و روز جهانی معلولان به اهمیت خدمت رسانی و توجه به این قشر نیازمند جامعه پرداخت.

انتهای پیام/گ

گرامیدشت روز معلول در خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار