نماینده مردم شهربابک در مجلس گفت: انتخاب یک خانم به عنوان شهردار باعث افتخار شهربابک است و بانوان وظیفه شان در جامعه امروز سنگین تر شده است.

انتخاب شهردار زن برای شهربابک افتخار استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان علی اسدی کرم  نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت : هر کدام از ما در مقطعی از تاریخ زندگی میکنیم بعضی از افراد به عنوان نماینده مردم مسئولیتی را بر عهده میگیرد که باید جواب گوی تاریخ باشد

 وی افزود : ما در کشوری زندگی می کنیم که مسئولان با رأی مستقیم و یا غیرمستقیم مردم انتخاب میشوند و شهردار شهرستان ما نیز بر اساس خردجمعی و رأی اکثریت انتخاب شده است.

اسدی تصریح کرد : اگر انتقادی داریم باید سازنده باشد و آنرا به شورا منتقل کنیم.

 نماینده مردم شهربابک در مجل گفت : بحث دولت الکترونیک از چند سال قبل شروع شده و امیدواریم اگر هنوز در سیستم شهرداری ما کاغذ رایج است ، به زودی کلا کاغذ حذف شود.

 وی با بیان اینکه تعامل بین همه دستگاههای شهر لازم و ضروری است ، اعلام کرد : برای داشتن شهری ایده آل باید مثلث دولت ، شورای شهر و شهردار را تشکیل دهیم.

 اسدی با اشاره به اینکه مسائل جناحی و سیاسی دردی از مردم را دوا نمیکند افزود : خداراشکر امروزه آگاهی مردم زیاد است و برای اینکه بخواهند دوباره فردی را انتخاب کنند به عملکرد او نگاه میکنند نه جناحی که درآن قرار دارند.

 نماینده مردم شهربابک در مجلس گفت : شورا و شهردار باید توسعه همه جانبه را در نظر بگیرد و همچنین باید از نیروهای کارآمد و حداقل ها حداکثر بهره برداری را داشته باشیم.

 وی با اعلام اینکه 50 درصد جامعه را زنان تشکیل میدهند ادامه داد، وظیفه بانوان امروز  سنگین شده و باید از فرصت های برابری که در کنار آقایان برای آنان بوجود می آید به خوبی استفاده کنند.

 وی گفت : اگر ذهنیت مردم نسبت به مسئولانشان مثبت باشد قطعا آرامشی را در شهر و شادابی را در چهره مردم خواهیم دید ، هرچند که با یک شهر آرمانی فاصله داریم اما شهر ما از نظر فکری ، اجتماعی و زیر ساختی آماده است و میتوانیم اثرات مثبتی را در ذهن مردم بگذاریم.

انتهای پیام/ح

انتخاب شهردار زن برای شهربابک افتخاری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار