کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان همدان ازبرگزاری دوره تربیت داورعمومی قرآن کریم در همدان خبرداد.

برگزاری دوره تربیت داور عمومی قرآن کریم در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسعود عباسی ، کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه تأمین داوران قرآنی در رشته‌های مختلف صوت و لحن، تجوید، وقف و ابتداء و حسن حفظ ویژه مسابقات قرآن‌کریم لازم است افزود: ۴۰ نفر از مربیان، قاریان و حافظان قرآن برادر و خواهر این شهرستان در دوره تربیت داور قرآن‌کریم که زیر نظر اداره امور قرآنی استان برگزار خواهد شد، ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: مهلت ثبت‌نام از ابتدای مهرماه تا پایان آبان امسال بوده و آزمون های ورودی به صورت شفاهی و کتبی قبل از شروع دوره در رشته های عنوان شده انجام می شود.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در ادامه افزود: این دوره به صورت استانی بوده و زمان برگزاری آزمونهای ورودی آن ۲۰ آذرماه خواهد بود و قبول شدگان در آزمونهای ورودی کتبی و شفاهی مجاز به شرکت در دوره هستند.

عباسی همچنین از آغاز ثبت‌نام کلاس های متنوع قرآن در سه ماهه چهارم امسال در مراکز قرآنی همدان، خبر دادوافزود:ثبت‌ نام ای کلاسها در ۴۵ مرکز قرآنی شهرهای همدان، مریانج، قهاوند، جورقان و همچنین روستاهای تابعه ویژه سه ماه چهارم سالجاری آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: افراد پس از گذراندن آموزش های علمی و عملی قرآن کریم در آزمون های کتبی و شفاهی شرکت کرده و پس از قبول شدن به آنها، گواهینامه معتبر قرآنی از سوی کانون قرآن این اداره اعطاء می شود.

عباسی در پایان یاد آور شد: کلاس های عمومی و تخصصی شامل روخوانی، روانخوانی، تجوید و مفاهیم قرآن‌کریم در مراکز قرآنی این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

ثبت نام دوره های تربیت داوری قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار