وزیر اطلاعات گفت : نباید از توطئه گروهای تروریستی ، تکفیری و اهداف آنان علیه کشور غافل شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین علوی وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان قزوین افزود: اگر چه گروهک تروریستی داعش هم اکنون سرزمین و حاکمیت ندارد اما برای به چالش کشاندن کشورهای هدف برنامه ریزی دارد و نباید در برابر توطئه های آنان غافل شد.

وزیر اطلاعات به وجود امنیت پایدار در کشور اشاره کرد و گفت: در جهان بی ثبات پیرامون که هر روز صدای انفجار شنیده می شود امنیت بی بدیل در ایران وجود دارد و در همین ایام اربعین و عاشورا تعداد زیادی تروریست را شناسایی و دستگیر شدند که نشان از وحدت و همدلی و هم افزایی همه دستگاههای اطلاعاتی است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: وحدت موجب مستحکم تر شدن روابط می شود و بر خلاف آن اختلافات و چند دستگی مایه زمین خوردن و هلاکت ملت ها خواهد شد .

وی وحدت و هم افزایی را رمز موفقیت و پیشرفت در کشور دانست و افزود : با وحدت و همدلی می توان ضمن خنثی سازی توطئه ها زمینه پیشرفت و توسعه را در کشور فراهم کرد.

وزیر اطلاعات تاکید کرد : بر اساس تعالیم اسلامی وحدت غذای جامعه اسلامی است و باید در برابر توطئه ها و موضعگیری های دشمن متحد بود.
حجه الاسلام و المسلمین علوی خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و گفت: نباید از افزایش مراجعات مردمی دلخور شد و باید شکر نعمت را با افزایش خدمات خوب و مطلوب به مردم به جا آورد.

وزیر اطلاعات خطاب به مسولان استانی گفت: همه ما در معرض امتحان الهی هستیم و باید با این مسولیت ها به عنوان امانت بنگریم و در جهت خدمتگزاری صادقانه به مردم تلاش کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین علو ی در ادامه امنیت، عدالت و معیشت را سه مولفه مهم دانست وگفت باید این سه مولفه مهم را در نظام جمهوری اسلامی برای همگان فراهم کنیم و از ظلم به همه کسانی که زیر پرچم حکومت اسلامی قرار گرفته اند جلوگیری شود .

وزیر اطلاعات به اقتصادی بودن استان قزوین هم اشاره کرد و گفت: برقراری امنیت در استانی همچون قزوین نقش مهمی را در رونق تولید و اشتغال پایدار می تواند داشته باشد.

استاندار قزوین با قدردانی از تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: این نیروهای جان برکف و با اخلاص، برای حفظ امنیت و آرامش مردم و کشور شب و روز نمی شناسند و تنها اندکی از این رشادت ها منعکس می شود.

 عبدالمحمد زاهدی ۹۰ درصد فعالیت نیرو‌های جان برکفی که در حوزه‌های دفاعی و امنیتی کشور فعالیت می‌کنند قابل عنوان نیست که این

موضوع، سختی و اهمیت بالای کار این عزیزان را نشان می‌دهد.

زاهدی در ادامه از خدمات مدیرکل سابق اطلاعات استان قدردانی کرد و با آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید، خواستار همکاری و همراهی لازم از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی قزوین با وی شد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان هم ترویج فرهنگ قرآنی را مبنای حرکت در مسیر خدمت رسانی به مردم دانست که نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

آیت الله اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری هم از ضرورت حفظ وحدت و همدلی در بین مسئولان برای خدمت بیشتر به مردم سخن گفت.

طاهرخانی رئیس مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه مردم رفاه را در کنار امنیت از مسئولان مطالبه می کنند، گفت: نعمت امنیت را ما مدیون سربازان گمنام هستیم که دسیسه ها ی دشمنان را خنثی می کنند .

 در پایان این نشست، موسوی نسب به عنوان مدیرکل جدید اطلاعات استان قزوین معرفی و از خدمات بابایی در مدت تصدی این سمت قدردانی شد.

انتهای پیام/

جلسه شورای اداری و معارفه مدیر کل جدید اطلاعات قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.