مشاور مدیرعامل و مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی کشور در سفر به قزوین با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مشاور مدیرعامل و مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی کشور در این دیدار گفت: استان قزوین با توجه به پتانسیل‌های مهم، صنعتی بودن و وجود کانون‌های بازنشستگی فعال از اهمیت زیادی برخوردار است.

امینی افزود: رسالت سازمان تامین اجتماعی بسیار سنگین و از حساسیت بالایی برخوردار است که مدیریت فعال و دقت زیادی را می‌طلبد.

استاندار قزوین هم در این دیدار گفت: جایگاه تامین اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است و نباید به حیاط خلوت گروه و جناحی تبدیل شود بلکه باید با حمایت‌های جدی به خدمات رسانی خود به مردم ادامه دهد.

عبدالمحمد زاهدی افزود:اگر تامین اجتماعی در کشوری به درستی شکل گیرد مردم به آینده خود احساس امنیت خاطر بیشتری خواهند داشت و امیدوارتر می‌شوند.

وی استان قزوین را برای سرمایه گذاری و راه اندازی طرح‌های اقتصادی مهم مستعد دانست و افزود: این استان دارای ظرفیت‌ها مهمی برای سرمایه گذاری است و ما از سرمایه گذاران حمایت جدی خواهیم داشت و از آن‌ها استقبال می‌کنیم.

استاندار گفت: برای حل مشکل واحد‌های اقتصادی که نتوانسته اند خود را با تکنولوژی روز همراه کنند باید تصمیمات کارشناسی و خردمندانه اتخاذ شود.

زاهدی گفت: همچنین باید از راه اندازی طرح توسعه‌ی واحد‌های موفق حمایت جدی شود تا با این امر تولید در استان تقویت و میزان اشتغال نیز افزایش یابد.

انتهای پیام/

 

سفر مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی کشور  به قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.