به مناسبت هفته وحدت، مسلمانان اهل تسنن جنوب فارس همگام با شیعیان در مسجد رسول اکرم شیراز میلاد پیامبر اکرم را جشن گرفتند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تبادار استاندار فارس در مراسم جشن هفته وحدت اظهار کرد: در دوران فتنه‌ها و مصیبت‌های دشوار، مسئله وحدت اسلامی و وحدت ملی دو امر مهم هستند و وحدت میان مسلمانان و اتحاد بین فرق اسلامی امری لازم و ضروری است و اهمیت این امر در فارس که شیعیان و اهل تسنن در کنار یکدیگر زندگی میکنند، بسیار پر رنگتر است.

وی با بیان اینکه دین پیامبر دعوت به توحید و وحدت است، اضافه کرد: باید با وحدت دل‌ها که برخواسته از ایمان، توحید و معاد است و با تمسک به قرآن که مهمترین مایه وحدت اسلامی است از هرگونه تفرق دوری کنیم.

مدیر مجتمع علوم دینی اهل سنت اوز نیز در این مراسم با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان از طریق فضای مجازی بیان کرد: دشمنان از این راه افکار و عقیده جوانان ما را هدف قرار داده اند.

شیخ صالح انصاری افزود: فضای مجازی فضای بازی است که دشمن به راحتی وارد خانه‌های ما می‌شود و به واحتی با نوجوان و جوان ما ارتباط برقرار می‌کند و هرگز نباید به این فضا اعتماد کرد.

وی تصریح کرد: باید بیدار بود و با بیداری و بصیرت ما دشمن نمی‌تواند به اهداف خود برسد.

مولود خوانی در وصف پیامبر اکرم و پخش شیرینی از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

انتهای پیام/ن

جشن مسلمانان فارس به مناسبت هفته وحدت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.