جشن باشکوه وحدت به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)و امام صادق(ع) در شهرها و بخش های مختلف شهرستان تالش برگزار شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، علی فتح الهی فرماندار تالش با حضور در مسجد ابوبکر صدیق دهستان خرجگیل این شهرستان اعلام کرد: پیامبراکرم (ص) را محور وحدت امتهای مسلمان عنوان کرد و تصریح داشت: هفته وحدت تنها یک شعار نیست و براساس مصلحت اندیشی های پس از انقلاب مطرح نشده، بلکه برنامه رسول گرامی اسلام (ص) همانا برداشتن تبعیض‌ها و ایجاد وحدت در جامعه بوده است و  جامعه ما ایده آل نیست و  ضعف‌هایی قابل مشاهده است ولی با این وجود این یک برنامه عملی است.

وی با تأکید براینکه عزت و سربلندی و عظمت نظام جمهوری اسلامی در جهان ثمره وحدت اقشار مختلف جامعه به‌ویژه مذاهب مختلف در کشور زیر پرچم اسلام ناب محمدی(ص) است، ادامه داد: خوشبختانه وحدت بین مسوولان هم ایجاد شده  و وحدت بین مسوولان بستر مناسبی برای توسعه کشور است.

این مقام مسئول با بیان این مطلب که اسلام از صدر تا کنون با رنج ها و مشقت های زیادی روبه رو بوده است، اضافه کرد: پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد بن عبدالله(ص) و امامان معصوم(ع) برای گذر ازمشکلات و دوری از توطئه های دشمنان تأکیدات بسیاری به ایجاد وحدت در جوامع اسلامی داشتند.

فتح اللهی با اشاره به این موضوع که دشمنی های توطئه گران داخل و خارج، برای از بین بردن وحدت و انسجام مسلمانان است، تاکید داشت: ملت بصیر ایران به برکت آموزه های قرآنی و دینی و داشتن رهبر وپیشوایی عالم و آگاه به مسائل روز، اتحاد خود را نگه داشته اند و کشور از هجمه های دشمن مصون است.

فرماندار تالش در پایان با دعوت عموم اهالی اهل سنت و تشیع شهرستان تالش به اتحاد عملی و همبستگی یکپارچه خاطر نشان کرد: دشمنان از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با به اجرا گذاشتن طرح و برنامه های مختلف در جهت ایجاد تنش و اختلاف بین تشیع و تسنن تلاش کرده اند اما هیچ موفق نخواهد شد بین  مسلمانان اختلاف ایجاد کنند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.