مراسم معرفی عیسی مهدوی، فرماندار جدید تالش امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ استاندار گیلان در نشست شورای اداری تالش با قدردانی از زحمات 3 ساله علی فتح الهی، عیسی مهدوی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه نرخ بیکاری در گیلان از 15/6 درصد در سال 92 به 9/6 درصد در سال 95 کاهش یافته است، افزود: اگرچه این موفقیت مدیون تلاش همه دست اندرکاران اجرایی استان و قابل قبول است، ولی راضی کننده نیست.

وی شاخص بهره مندی روستائیان از آب سالم و بهداشتی، بهداشت محیط، گاز و آسفالت راه ها را خوب توصیف و اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال 96 همه روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت گیلان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

استاندار گیلان توجه به بخش گردشگری و صنعت را اولویت برنامه ریزی در استان عنوان کرد و گفت: مدیران دستگاه های دولتی باید بدون جناح بازی برای محرومیت زدایی مناطق مختلف گیلان تلاش کند.

محمدعلی نجفی در ادامه وحدت بین اهل سنت و شیعه را در تالش جلوه ای زیبا از اخوت اسلامی دانست و افزود: این رویه برای دیگر استان ها الگو است.

وی به طرح راه آهن رشت – آستارا اشاره کرد و گفت: برای ساخت این خط آهن سرمایه گذارانی از کشورهای روسیه و جمهوری آذربایجان اعلام آمادگی کرده اند که در صورت توافق با آنان بیش از 500 میلیون یورو سرمایه گذاری خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاری، امام جمعه تالش نیز گفت: مردم این شهرستان در همه انتخابات با حضور گسترده حماسه آفریدند و اکنون وظیفه مسئولان است که با تخصیص اعتبارات بیشتر برای رفع محرومیت این شهرستان گام های موثر بردارند.

استاندار گیلان در پایان سفر به خود به تالش از مزرعه پرورش ماهیان خاویاری این شهرستان هم بازدید کرد.




انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.