معاون توسعه مدیریت و امور منابع رگولاتوری از آغاز طرح ارزیابی رضایتمندی ذی‌نفعان خدمات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از روز چهارشنبه گذشته خبر داد.

طرح ارزیابی رضایتمندی ذینفعان از خدمات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شروع شد به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مازیار کشاورز معاون توسعه مدیریت و امور منابع سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه طرح سنجش رضایت ذینفعان، مردم، دارندگان پروانه و واردکنندگان تجهیزات را شامل می‌شود گفت: در بخش مربوط به مردم رضایت آنان از خدمات در سه بخش تلفن همراه، اینترنت همراه و اینترنت ثابت ارزیابی می‌شود.

وی افزود: در این طرح میزان رضایت مردم از کیفیت خدمات شامل سرعت، پوشش، تناسب و شفافیت هزینه‌های پرداختی، نحوه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در سامانه ۱۹۵، میزان آشنایی آنان با رگولاتوری و... سنجش می‌شود.

کشاورز درباره نحوه شرکت مردم در طرح سنجش رضایت ذینفعان اظهار کرد: علاقه مندان می‌توانند از امروز (چهارشنبه) تا دو هفته آینده با مراجعه به آدرس survey.cra.ir در اجرای این طرح مشارکت کنند.

منبع : روابط عمومی وزارت ارتباطات

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.