بر اساس اعلام سازمان ليگ فدراسيون واليبال، رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان ایران از 16 آذر ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مدت زمانی طولانی در نهایت رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان قرعه كشی شد و قرار است 8 تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا كنند.

این مسابقات كه قرار است شانزدهمین دوره خود را پشت سر بگذارد به گفته سازمان لیگ فدراسیون والیبال از 16 آذر ماه با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود. امروز در فدراسیون والیبال مراسم قرعه‌كشی این رقابت‌ها برگزار شد و تیم‌های شركت‌كننده در این مسابقات حریفان هفته نخست خود را شناختند.

در شرایطی كه تا چند هفته قبل هنوز مشخص نبود چه تیم‌هایی در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر زنان حضور خواهند داشت، در نهایت تیم‌های شهرداری تبریز، آبنوس، بهنمیر، کن، سالوت، رایکا، پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان اعلام آمادگی كردند كه در این مسابقات حضور داشته باشند.

این در حالی است كه تیم بانک سرمایه كه مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها بود ، با تغییر نام و استفاده از بازیكنان جوان‌تر با نام «رایكا» در لیگ حضور خواهد داشت. تیم دانشگاه آزاد اسلامی از ادامه تیم‌داری در بخش بانوان خودداری كرد و پیكان برای نخستین بار در بخش بانوان تیم والیبال خواهد داشت.

ذوب آهن اصفهان، شهرداری تبریز و بهنمیر مازندران سه تیم شهرستانی ، شانزدهمین دوره لیگ برتر والیبال زنان خواهند بود. بر اساس تصویب سازمان لیگ، این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای و در یک مرحله برگزار خواهد شد و بر اساس برنامه‌ای كه قرار است تدوین شود، مقرر شده تا پایان سال به اتمام برسد.

انتهای پیام/

زمان آغاز لیگ برتر والیبال زنان مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار