شب شعر «نگار من» همزمان با آغاز هفته وحدت در فرهنگسرای مهر برگزار می شود.

بشب شعر «نگار من» در فرهنگسرای مهر برپا می‌شوده گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب شعر «نگار من» همزمان با آغاز هفته وحدت در فرهنگسرای مهر برگزار می شود.

سعید رنجبریان، مدیر فرهنگی هنری منطقه 19 و رئیس فرهنگسرای مهر در این باره گفت: پیام هفته وحدت دست اتّحاد و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا (ص) و عترت پاک آن حضرت است تا مجال را از تفرقه‌افکنیِ بیگانگان بگیریم.

رئیس فرهنگسرای مهر حفظ وحدت و یکرنگی را به ویژه در شرایط کنونی منطقه مهم دانست و گفت: پیام هفته وحدت این است که در سایه قرآن، سنت و سیره رسول اکرم صلی الله علیه و آله، وحدت و یکرنگی خود را حفظ کنیم و در سایه امامت و ولایت، صراط مستقیم جمهوری اسلامی را بپیماییم.

رنجبریان ریشه منازعات خاورمیانه را از محل شکاف های فرهنگی، دینی و اجتماعی دانست و گفت: وضعیت کشورهای پیرامون ما، باید به مثابه زنگ خطری جدی برای امنیت ملی ایران تلقی شود.

رئیس فرهنگسرای مهر گفت: تنوع قومی، فرهنگی و مذهبی در ایران اسلامی در سایه وحدت، فرصتی برای حضور بهتر و موثرتر در مناسبات بین المللی، فرهنگی، اقتصادی و مذهبی است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 19 به ویژه برنامه فرهنگسرای مهر به مناسبت هفته وحدت اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت شب شعر " نگار من" با حضور شعرای آیینی برگزار می شود. این برنامه روز پنجشنبه نهم آذرماه از ساعت 16 تا 18 با حضور هرمز علی پور در فرهنگسرای مهر برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

محفل ادبی به مناسبت هفته وحدت

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار