انتشار مجموعه شعر «عصر یکشنبه‌های بارانی» تا یک ماه و نیم دیگر طول می‌کشد.

محمد تقی فکورزاده، شاعر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: مجموعه شعرم با عنوان «عصر یکشنبه‌های بارانی» برای دریافت مجوز انتشار به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سپرده شده است. فکر می‌کنم کار انتشار آن تا یک ماه و نیم دیگر طول بکشد. این مجموعه شعرم را قرار است نشر روزگار منتشر کند. قرار داد انتشار این کتاب را بیست و نهم فروردین ماه سال جاری بستیم. اگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار آن را صادر کند، انتشار «عصر یکشنبه‌های بارانی » یک هفته بیشتر طول نمی‌کشد.

وی افزود: هم اکنون کار نگارش کتاب دومم رو به اتمام است. این اثرم را درباره شناخت شعر می‌نویسم و اتمام نگارش آن، ‌سه تا چهار ماه طول می‌کشد. کتاب دیگرم «واژه‌نامه فارسی» است. این کتابم را هم در دست نگارش دارم. در این کتاب به واژه‌های فارسی زبان فردوسی نمی‌پردازم بلکه در برابر واژه‌هایی که در زبان امروز به کارمی‌بریم واژه‌های فارسی دیگری می‌گذارم. 

این شاعر با اشاره به تصمیم خود برای انتشار دکلمه‌هایش به صورت سی دی اظهار داشت: قبلا سی دی صدای شاعر را منتشر کرده بودم. این سی دی تمام شد. هم اکنون می‌خواهم سی دی دوم صدای شاعر را منتشر کنم. هم اکنون مشخص نیست چه موسسه فرهنگی کار انتشار سی دی را برعهده می‌گیرد. ویراستاری و بازنویسی کتاب‌های خانم میرترابی را انجام دادم فکرمی‌کنم یکی از این کتاب‌ها با عنوان «رویایی از جنس بیداری» تمام شده باشد. 

فکورزاده در خصوص جلسات ادبی خود گفت: جلسات شعر کانون ادبی معرفت هم اکنون پس از یکی دو سال دوباره در فرهنگسرای معرفت دایر می‌شود. در این کلاس‌ها به نقد و بررسی شعر به همراه آموزش و تدریس آن می‌پردازم. هچنین در این کانون ادبی هرماه یک شب شعر برگزار می‌کنیم. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار