رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شکرانه رهروی از شهیدان، ولایتمداری و تبعیت از علمدار انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین  در اجلاسیه روحانیت کنگره ملی بزرگداشت 12 هزار شهید آذربایجان غربی که با حضور مسئولان کشوری واستانی و روحانیان شیعه وسنی در حسینیه ثار الله ارومیه برگزار شد  بابیان اینکه 4هزار  روحانی شهید کشور  تقدیم ساحت اعظم پیامبر اکرم (ص) شده است گفت:شکرانه این نعمت آن است که از علمدار و سکاندار انقلاب که در این اقیانوس متلاطم آن را رهبری می کند تبعیت کنیم و ولایتمدار باشیم .

وی افزود: روحانیون چراغی برای تعیین مسیر هستند ودشمن این را به خوبی فهمیده وجایگاه آنهارا بهتر از ما می داند برای همین روحانیت را مورد هجمه قرار داده است.

سردار غیب پرور با اعلام اینکه روحانیان جلودار حرکت های انقلابی هستند گفت: هیچ حرکتی به ثمر نمی نشیند مگر آنکه جلوداری اهل فن و آستینی متصل به خدا آن را رهبری کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین  بابیان اینکه رشد وتعالی وحرکت رو به جلوی اسلام ،میدان دار می خواهد افزود:نقش روحانیت بی بدیل وممتاز است ،علماء بزرگوار در میدان مجاهدت علم بر دوش گرفتند وچه بسیارند از این سلسله جلیل القدر که به مرتبه شهادت نائل آمدند که شیخ فضالله نوری، شهید مدنی، شهید صدوقی ، وشهید دستغیب تنها نمونه هایی  از آنها هستند.

 

انتهای پیام/ح

بیش از 4هزار  روحانی شهید در کشور تقدیم انقلاب شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.