سردار شمشیری جانشین مشاور ودستیار مقام معظم رهبری:بسیج علاوه بر اینکه شور ونشاط و توان مارا افزایش داد بلکه قدرت نفوذ جمهوری اسلامی را در منطقه گسترش داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار شمشیری جانشین مشاور ودستیار مقام معظم رهبری در اجلاس فرهنگ وآموزش کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی که پیش از ظهر امروز در حسینیه ثار الله ارومیه برگزار شد گفت: قدرت نفوذ جمهوری اسلامی در سایه  انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی وفرهنگ بسیجی افزایش یافته واکنون در سطح پنج یا شش کشور اول قدرت موشکی دنیا هستیم در حالیکه قبل از انقلاب سلاح جنگی چندانی نداشتیم.

سردار شمشیری افزود: امروز الحمدالله توانایی های نظام جمهوری اسلامی در ایجاد قوای بازدارنده طوری شده است که کسی جرات تعرض به مرزهای ما را ندارد.

وی تصریح کرد: به لطف خدا قدرتی تحت عنوان قدرت مقاومت در منطقه جمع شده است که وقتی مثلا داعشی تشکیل می دهند وحمایت می کنند اینگونه ذلیلانه شکست میخورند وعلت همین فرهنگ بسیجی است  که در جمهوری اسلامی تشکیل شده است.

جانشین مشاور و دستیار مقام معظم رهبری با بیان اینکه دانش آموزان ومعلمین پشتوانه حقیقی کشور ما هستند افزود:اگر دانش آموز ما اینگونه ایثار گری می کند می تواند رشد علمی هم پیدا کند وقتی انسانی همه وجودش راتقدیم اسلام می کندقطعا در ایامی که جنگ نیست انرژی خودش را صرف علم اندوزی می کند.

وی اضافه کرد:شهدا اکنون ما راحمایت می کنندروح شهید باکری زنده است با بهره گیری از شجاعت ایثار ازخود گذشتگی  و بزرگ منشی  ،خدمتگزاری او دانش آموزان ایثارگر و معلمان بسیجی تربیت می شود معلمانی که شهید مطهری را الگوی خود می کند .

جانشین مشاور و دستیار مقام معظم رهبری گفت:همه دنیا این را فهمیده که جمهوری اسلامی هدفی جز تربیت انسانهای والاندارد و موانعی که سر راه است را برمی دارد، شاکریم و وظیفه ما اینست که از لحظاتمان در جهت تقویت بیشتر نظام جمهوری اسلامی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ح

برگزاری اجلاس فرهنگ وآموزش کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان غربی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.