ثبت‌نام از کتابفروشی‌های زنجان برای مشارکت در طرح پاییزه کتاب از دوم آذرماه آغاز شدوتا ۲۲ اذرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: طرح پاییزه کتاب با تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی از دوم آذرماه در کتابفروشی‌های عضو طرح سراسر کشور آغاز و تا ۲۲ آذرماه در مراکز استان‌ها و ۲ دی در شهرستان‌ها اجرا می‌شود. کتابفروشی‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت خانه کتاب به نشانیketab.ir دومین طرح «پاییزه کتاب» ثبت‌نام کنند. 

وی تخفیف عرضه کتاب در این طرح را بین ٢٠ تا ٢٥ درصد اعلام کرده و ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو این طرح، کتاب‌های عمومی را با ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفیف از کتابفروشی‌های عضو خریداری کنند.

به گفته این مقام مسئول، تاکنون در زنجان ٧ کتاب‌فروشی در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که اسامی آن‌ها "پاتوق کتاب" جنب امامزاده، "کتاب‌فروشی سهروردی" بالاتر از چهارراه انقلاب به سمت سعدی، "کتابکده فرهنگ" واقع در چهارراه انقلاب، کوچه رهبری، "شهر کتاب زنجان" واقع در چهارراه سعدی، روبروی بانک پاسارگاد، "کتاب‌فروشی کسری" سطلانیه واقع در بازارچه سعدی، "مرکزکتاب سعادت" واقع در کوچه‌مشکی، خیابان امامت، روبه‌روی دانشگاه پیام نور و "کتاب بهمن ابهر" واقع در ابهر، بلوار طالقانی جنوبی، جنب بانک کوثر است.

مقدم از جمله شرایط شرکت کتاب‌فروشی‌ها در این طرح را داشتن پروانه کسب با تاریخ معتبر عنوان کرد.
انتهای پیام/ر

طرح پاییزه ی کتاب در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.