پرونده ی پنجمین دوره ی مسابقات شطرنج آزاد، یادواره مرحوم "مهربان طهمورثی زاده"، پیشکسوت شطرنج استان با قهرمانی پوریا درینی، شطرنج باز جیرفتی بسته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پنجمین دوره ی مسابقات شطرنج آزاد، یادواره مرحوم "مهربان طهمورثی زاده"، پیشکسوت شطرنج استان با حضور ۷۰ شرکت کننده از  استان های تهران، هرمزگان، خراسان، زنجان و کرمان در خانه شطرنج کرمان برگزار شد.

در پایان این رقابت ها که در ۹ دور انجام شد، پوریا درینی از جیرفت، میثم خطیبی از زنجان و محمد اصبحی از هرمزگان به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

مهدی امینی زاده از کرمان، شاهین مهندسی از تهران و فرشاد ثمره از کرمان نیز مقام های چهارم، پنجم و ششم را به خود اختصاص دادند.

همچنین، حسین محمدی از کرمان بهترین بازیکن کمتر از ۱۰ سال، مرتضی حسینی از رفسنجان بهترین بازیکن کمتر از ۱۲ سال، حامد بهروزی مقدم از رفسنجان بهترین بازیکن کمتر از ۱۴ سال، ایلیا درینی از جیرفت بهترین بازیکن کمتر از ۱۶ سال، علی اکبر حسن زعیم بهترین بازیکن بالای ۵۵ سال و ملیکا شهسواری به عنوان بهترین بانوی شرکت کننده معرفی شدند.

این مسابقات با قضاوت داور بین المللی، علیرضا موسی علی برگزار شد.

پنجمین دوره ی مسابقات شطرنج با جوایز کم نظیر (بیش از 10 میلیون تومان)، به صورت آزاد، با عنوان یادواره مرحوم "مهربان طهمورثی زاده"، پیشکسوت شطرنج استان، از یک تا 6 آذر جاری به میزبانی هیئت شطرنج استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

شطرنج باز جیرفتی بر سکوی نخست مسابقات جام طهمورثی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار