مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از آسفالت ۶۴ هزار و ۷۰۶ مترمربع از محوطه مدارس قدیمی استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابوالفضل دربانی مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت : طبق قانون بودجه بند (ه) تبصره یکم بخشی از اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به آسفالت و ایزوگام مدارس قدیمی اختصاص دارد.

 

وی با اشاره به اعتباراتی که در سال 95 و 96 ابلاغ شد افزود: دو عملیات اجرایی ایزوگام و آسفالت محوطه مدارس در دستور کار قرار گرفت و تاکنون 56 مدرسه قدیمی در سطح استان سمنان در این زمینه سامان‌دهی شدند.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان ابراز داشت: بالغ‌بر 64 هزار و 706 مترمربع آسفالت مدارس قدیمی استان سمنان انجام‌شده است که این اقدام نقش ویژه‌ای در نوسازی مدارس قدیمی استان دارد.

 

وی با تأکید بر لزوم تخصیص به‌ موقع اعتبارات تصریح کرد: در پروژه‌های آسفالت سازی مدارس استان سمنان بالغ‌بر 900 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

دربانی با اشاره به آسفالت انجام شده به تفکیک شهرستان‌ها تصریح کرد: در مدارس قدیمی دامغان و امیرآباد در مساحتی بالغ‌بر 10 هزار مترمربع، شاهرود در مساحت 16 هزار مترمربع و همچنین گرمسار، آرادان و ایوانکی بالغ‌بر 7 هزار مترمربع آسفالت انجام‌شده است.

 

وی سهم مرکز استان را در این پروژه 20 هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: بالغ‌بر 2 هزار و 900 مترمربع در سرخه، 4 هزار و 100 مترمربع در مهدی‌شهر و 4 هزار و 500 مترمربع در بسطام آسفالت سازی مدارس صورت گرفته است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت : با تخصیص اعتبارات تجهیزات گرمایشی مدارس استان سمنان نیز در زمستان امسال به‌روزرسانی می‌شود.

 

انتهای پیام /ه

 

جزئیات آسفالت محوطه مدارس قدیمی استان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.