فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برنده واقعی در عرصه‌های مختلف است و روز به روز بر اقتدار این نظام افزوده می‌شود.

اقتدار نظام اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف رو به افزایش استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار محمد تقی صفری در حاشیه اجتماع شکوه مقاومت بسیجیان شهرستان دیر ضمن تبریک هفته بسیج به ملت ایران اظهار داشت: هفته بسیج یادآور دلاورمردی‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و عظمت و شعور و فهم و درایت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: تمام آگاهی‌هایی که حضرت امام خمینی(ره) با تشکیل بسیج برای جامعه اسلامی ترسیم کردند که با اتکال به خداوند، تقویت ایمان و دشمن شناسی و حضور در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی محقق شد  را باید قدردان باشیم.

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اضافه کرد: بسیج یادآور مبارزه تن به تن و جانانه ملت شریف ایران اسلامی با استکبار  و داعش و اقتدار نظام در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی است.

وی گفت: بسیجیان جان بر کف همواره لبیک گوی مقتدا و مولای همه آزادگان بوده اند و خواهند بود.

صفری عنوان کرد: امروز از حضور در جمع بسیجیان انقلابی و مؤمن شهرستان دیر بسیار خوشحالم و امدواریم همه ما از سربازان و رهروان و یاوران امام زمان(عج) باشیم.

وی با تقدیر از اصحاب رسانه گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران میدان‌دار عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه هستند و کارشان بسیار ارزشمند و بزرگ است.

انتهای پیام/پ

اقتدار رو به افزایش نظام اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.