مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر از برگزاری آیین «عاشقانه‌های هنر» در بوشهر و تقدیر از برگزیدگان جشنواره‌های هنری بسیج خبر داد.

همایش «عاشقانه‌های هنر» در بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی مردانی صبح شنبه در نشست انجمن‌های هنری بسیج با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج به عنوان بزرگترین و مردمی‌ترین تشکل کشور با گذشت سی‌وهشت سال از فعالیت خود تاکنون نقشی بی‌بدیل در تحولات فکری، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ایفا کرده است و از سرمایه‌های بزرگ نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» برای هفته بسیج در سال جاری انتخاب شده است، اظهار داشت: حضور و نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف از دفاع مقدس تا فعالیت‌های فرهنگی و جنگ نرم از افتخارات این نهاد مردمی محسوب می‌شود و جایگاه هنرمندان بسیجی در جامعه به عنوان قشری نخبه در جامعه امروز قابل ستایش است.

وی گفت: ۷۰ برنامه هنری در هفته بسیج توسط سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر در قالب نمایشگاه‌های هنری، نمایش فیلم، کارگاه‌های آموزشی، اجرای تئاتر، مسابقه‌های هنری، نشست‌های بصیرتی حلقه‌های صالحین، دیدار با هنرمندان پیشکسوت و خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره شهدای هنرمند، تقدیر از هنرمندان بسیجی شهرستان‌ها، اجرای گروه‌های سرود آواها و نواهای انقلابی و نشست‌های تخصصی هنری و... اجرا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر با اشاره به اینکه همایش «عاشقانه‌های هنر» به عنوان برنامه محوری این سازمان در هفته بسیج است، خاطرنشان کرد: در این همایش از تولیدات انجمن‌های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان رونمایی می‌شود و از برگزیدگان جشنواره شعر، فیلم و عکس با حضور فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تجلیل خواهد شد.

مردانی افزود: تقدیر از برگزیدگان مسابقات دلنوشته «مثل عاشورا» و عکس «تصویر ماندگار» از دیگر بخش‌های این همایش است.

وی یادآور شد: همایش «عاشقانه هنر» شنبه چهارم آذرماه ساعت ۱۸ و ۳۰ در مجتمع شهدای خلیج‌فارس بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ

برگزاری همایش عاشقانه های هنر در بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.