کارگاه آموزشی و پژوهشی غدیر شناسی در گناوه روز شنبه به همت موسسه غدیرشناسی کشور و باحضور مسئولان و استقبال پرشور در مجتمع فرهنگی خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد.

برپایی کارگاه آموزش غدیرشناسی در گناوهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پشتیبان و نماینده موسسه غدیرشناسی در استان بوشهر در این برنامه گفت: این کارگاه باهدف ترویج فرهنگ غدیر و پاسخگویی به شبهات در برابر تفکرات دشمن در 10 جلسه و در سطح 1 بصورت هفتگی برگزار و برای شرکت کنندگان درصورت کسب امتیاز لازم گواهی صادر می شود.
حجت الاسلام غلام حیدر مومن نژاد افزود: این کارگاه زیرنظر مدرسان حوزه علمیه قم و تهران در دیگر شهرستان های استان شامل بوشهر، برازجان، دیلم، خورموج و چاه مبارک نیز برگزار و نتایج و آثار خوبی داشته است.
وی گفت: این موسسه خصوصی زیرنظر آیت الله شاه آبادی است و دوره های آموزشی را باید درهفت سطح برگزار کند که هم اینک آمادگی 2 سطح آن را داریم و نیاز به حمایت و پشتیبانی توسط مسئولان است.
نماینده موسسه غدیرشناسی در استان بوشهر افزود: این موسسه تاکنون در 11 استان کشور این دوره ها را با شرکت بیش از 11 هزار دانش پژوه در سطح 1 برگزار و نتایج خوبی بدنبال داشته است.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه هم برگزاری کارگاه آموزشی غدیرشناسی را دراین شهرستان ارزشمند دانست و گفت: برپایی این دوره باید در مجموعه مسئولان شهرستان فراگیر شود.
سرهنگ یاسین اکبا با تبریک هفته بسیج افزود: برگزاری مداوم این دوره ها می تواند نتایج و دستاوردهای خوبی در برابر شبهات و دسیسه های دشمنان در جامعه داشته باشد.

انتهای پیام/پ

کارگاه آموزش غدیرشناسی در گناوه  برپا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.