رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال، عصر سه شنبه با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود.

////تلاش قوی سپید برای پرواز به بالای جدول/شاگردان پاشازاده نفت را به آتش می کشند؟به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) روز دو شنبه 6 آذرماه با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود.

در مهمترین دیدار هفته از ساعت 14 تیم های اول و دوم جدول یعنی نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران به مصاف یکدیگر می روند. این بازی به میزبانی نساجی و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود. اگر چه حتی پیروزی شاگردان پاشازاده هم نمی تواند صدرنشینی نفتی ها را به خطر بیاندازد اما نساجی به دنبال آن است تا با برد برابر نفت فاصله خود را با بادران تهران و برق جدید شیراز بیشتر کند.

شاگردان محمود فکری در هفته چهاردهم توانستند با پیروزی یک بر صفر مقابل اکسین البرز جایگاه شان را در صدر جدول لیگ دسته یک تثبیت کنند اما نساجی هفته گذشته مقابل ماشین سازی با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد.

نفت مسجد سلیمان با 10 پیروزی،3 تساوی و یک باخت و کسب 33 امتیاز صدرنشین است و نساجی مازندران با 8 پیروزی، 2 تساوی و 4 شکست و کسب 26 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به بادران و برق شیراز در رده دوم قرار دارد.

 تیم های راه آهن و ملوان بندرانزلی نیز از ساعت 14:15 در ورزشگاه اکباتان تهران مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند. راه آهن هفته گذشته برابر گل گهر سیرجان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا همچنان به قعرنشینی اش ادامه دهد. ملوانی ها نیز مقابل خونه به خونه بابل به تساوی بدون گل رضایت دادند.

راه آهنی ها تاکنون برابر هیچ تیمی موفق به پیروزی نشده اند و با 2 تساوی و 12 شکست با تنها 2 امتیاز در قعر جدول جای دارند. شاگردان نادر دست نشان نیز با 4 پیروزی، 6 تساوی و 3 شکست و کسب 18 امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار گرفته اند.

ملوان در فصل جاری رقابت های لیگ یک در کسب برد در بازی های خارج از خانه ناکام بوده است و شاگردان دست نشان تا اینجای فصل 7 بار خارج از انزلی به مصاف حریفان رفته اند که در این 7 دیدار موفق به پیروزی مقابل رقبا نشده اند.

 از ساعت 14:15 نیز تیم اکسین البرز در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان ایرانجوان بوشهر است. شاگردان علی لطیفی در هفته چهاردهم برابر تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان تن به شکست دادند و ایرانجوانی ها هم در یک بازی خانگی برابر برق جدید شیراز به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

طلایی پوشان البرزی از 14 بازی قبلی خود 6 پیروزی، 4 تساوی و 4 شکست را در کارنامه ثبت کرده اند و با کسب 22 امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به خونه به خونه در جایگاه ششم جدول جای دارند. ایرانجوان نیز با 3 برد،6 تساوی و 5 باخت و کسب 15 امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به آلومینیوم اراک در رده چهاردهم جدول حضور دارند.

 در یکی دیگر از بازی های این هفته تیم های شهرداری ماهشهر و خونه به خونه بابل رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. ماهشهری ها در هفته چهاردهم برابر آلومینیوم اراک با نتیجه 2 بر یک مغلوب شدند، خونه به خونه نیز مقابل ملوان به تساوی بدون گل رضایت داد. طلایی پوشان ماهشهری از بازی های قبلی 4 برد، 4 تساوی و 6 شکست به دست آورده اند. این تیم همچنین تاکنون 17 گل را وارد دروازه حریفان کرده و در مقابل 16 بار نیز دراوزه اش را باز شده دیده است. سهم شاگردان جواد نکونام هم از 14 بازی گذشته 5 پیروزی، 7 تساوی و 2 شکست بوده است و بابلی ها اکنون با کسب 22 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اکسین البرز در رده پنجم جدول قرار دارند. خونه به خونه تا این هفته 14 گل به ثمر رسانده و 7 گل نیز دریافت کرده است.

برنامه کامل رقابت های هفته پانزدهم لیگ دسته اول(جام آزادگان) به شرح زیر است:

مس رفسنجان- ماشین سازی تبریز - ساعت 14 ورزشگاه شهدای رفسنجان

شاهو اصلانی – محمدرضا فتحی – عبدالعلی شکرگزار – علیرضا حیدرپناه – ناظر: محمدرضا اسحاقیان

نساجی مازندران – نفت مسجدسلیمان - ساعت 14 ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

مهدی سیدعلی – علی میرزابیگی – یعقوب سخندان – محمدرضا منصوری فعال – محمدرضا فلاح

مس کرمان – فجرسپاسی شیراز - ساعت 14:15 ورزشگاه امام علی کرمان

محمد ملکی – امیر فلاح – علی الفتی – سعید لهراسبی – ناظر: رسول فروغی

اکسین البرز- ایرانجوان بوشهر - ساعت 14:15 ورزشگاه انقلاب کرج

حسین زیاری – مهدی الوندی – محمد نوری – اشکان رضایی مقدم – ناظر: یداله جهانبازی

آینده سازان برق جدید شیراز- آلومینیوم اراک - ساعت 14:15 ورزشگاه حافظیه شیراز

امید سعیدفر – حمید سبحانی – محمدرضا طالبی – ابوالفضل گرجی – ناظر: رامین عرفانیان

شهرداری تبریز- گل گهر سیرجان - ساعت 14:15 ورزشگاه یادگار امام تبریز

حمید حاج ملک – عسگر محمدی – حامد تازه پور – محمدرضا مهرگان – ناظر: حبیب اله شیرازی

صبای قم- بادران تهران - ساعت 14:15 ورزشگاه یادگار امام قم

حسن اکرمی – علی اکبر عظیم پور – محمدعلی رضایی – ابوالفضل دوستی – ناظر: عبدالرسول استادزاده

راه آهن تهران- ملوان بندرانزلی - ساعت 14:15 ورزشگاه راه اهن اکباتان تهران

علی اصغر مومنی – محمدحسن محمدی – علی ملامحمدی – حامد صادقی جو – ناظر: کریم اصغرزاده

شهرداری ماهشهر- خونه به خونه مازندران - ساعت 14:30 ورزشگاه شهدای ماهشهر

رضا کرمانشاهی – مهدی عالیقدر – حافظ عظیمی – امیر ایار – ناظر: سعادت باغبان

انتهای پیام/

پیش بازی هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار