کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص برخی از تیم های فوتبال و فوتسال اعلام کرد.

رای کمیته انضباطی دیدار نفت مسجد سلیمان و مس کرمان اعلام شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم مقاومت قرچک و فرش آرای مشهد از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال برگزار شد که از سوی یکی از لیدرهای تیم مقاومت قرچک تخلفاتی مبنی بر فحاشی و اهانت صورت گرفت که منجر به اخراج وی شد ضمن اینکه رفتار این این لیدر باعث وقفه در بازی شد. این تیم به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کمیته انضباطی به مسئولان تیم مقاومت قرچک موکدا تذکر می دهد علیرغم محرومیت از حضور تماشاگران این تیم به علت تخلفات در یکی از مسابقات گذشته ، متاسفانه مجددا تخلفات یکی از هواداران این تیم گزارش شده است. بر همین اساس مسئولان برگزاری مسابقه یا باشگاه ضمن شناسایی این فرد باید از ورود ایشان به محل برگزاری مسابقات جلوگیری کنند در غیر این صورت در مسابقات بعدی در صورت بروز تخلفات از حضور تماشاگران در دیدارهای خانگی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

*دیدار تیمهای نفت مسجد سلیمان و مس کرمان از سری رقابت های لیگ دسته اول برگزار و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقامات برگزاری مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/

آرای کمیته انضباطی اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار