عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: وزیر ورزش و جوانان برخلاف میل باطنی خود با استعفای طاهری موافقت کرد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا حاج بیگی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از پایان جلسه فوق‌العاده امروز هیئت مدیره این باشگاه اظهار کرد: جلسه فوق‌العاده‌ای در باشگاه امروز در مورد  استعفای طاهری برگزار کردیم.  با توجه به شرایط موجود و قانون مجلس شورای اسلامی در مورد بازنشستگان، وزیر ورزش برخلاف میل باطنی‌اش با استعفای طاهری موافقت کرده  و از زحمات شبانه‌روزی او و کسب نتایج خوب پرسپولیس در مدت مدیریت طاهری تشکر کرد.

او ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا گرشاسبی را به وزارت ورزش معرفی کنیم تا حکم سرپرستی او صادر شود.

فرد جایگزین هیئت مدیره را وزیر ورزش معرفی می کند 

حاجی بیگی تصریح کرد: فرد جایگزین هیئت مدیره را وزیر ورزش معرفی می کند. حکم مسئولیت گرشاسبی به عنوان سرپرست ثبت می شود تا حکم نهایی صادر شود.

قرارداد برانکو را تمدید می کنیم 

او درباره  تمدید قرارداد با برانکو ایوانکوویچ گفت: ما با  برانکو هیچ مشکلی نداریم. او علاقه‌مند به تمدید قرارداد با باشگاه است. مذاکراتی صورت گرفته است. هواداران تیم اصلا نگران نباشند قرارداد او تمدید می شود.

پرداخت پاداش به کارمندان پرسپولیس در دوران مدیریت طاهری صحت ندارد 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره  اسناد منتشر شده از دوران مدیریت طاهری و پاداش‌هایی که به اعضای باشگاه پرداخت کرده است، اظهار کرد: این‌ موضوع صحت ندارد. حداقل در دورانی که من و هیئت مدیره جدید روی کار بوده‌اند، این چنین مواردی را تایید نمی‌کنم.  در هر جلسه طاهری تمام خروجی‌ها و پرداخت‌ها و موجودی صندوق را به صورت فهرستی در هیئت مدیره ارائه می‌داد و هیچ گونه تخلف و روش غیرمعقولی را  مشاهده نکردم.

مشکلی با یکی از اپراتورهای تلفن همراه نداریم 

او درباره طلب‌ باشگاه پرسپولیس از حامی مالی سابق اظهار کرد: ما از سامانه پیامکی طلب داشتیم. در بحث قراردادمان با یکی از اپراتورهای تلفن همراه مشکلی نداریم. طبق برنامه به دنبال  بازنگری و تایید دوباره قرارداد هستیم.

او درباره رفتار اخیر بیرانوند گفت: بیرانوند دیشب عذرخواهی کرد. من به نوبه خودم از هواداران  پوزش می‌خواهم و امیدوارم چنین اتفاقاتی دیگر تکرار نشود. باید هدف همه عوامل تیم  پرسپولیس این باشد که هواداران‌مان را حفظ کنیم. تمام زحمات تیم برای هواداران است.

تصمیم جدیدی درباره بیرانوند نگرفتیم 

حاجی بیگی درباره جدایی علیرضا بیرانوند در پایان نیم فصل اول از تیم پرسپولیس گفت: هنوز بحث ما ادامه دارد و هیچ تصمیم جدیدی در مورد بیرانوند گرفته نشده است و او همچنان تیم را همراهی می کند.

کمیته انضباطی باشگاه هفته آینده در مورد بیرانوند تصمیم می گیرد 

او در پایان درباره اینکه  چرا مدت‌هاست کمیته انضباطی این باشگاه تشکیل جلسه نداده است؟ خاطر نشان  کرد: امروز به دوستان گفتم که اوایل هفته آینده جلسه کمیته انضباطی داشته باشیم و مواردی که کادر فنی منعکس کردند، در آن کمیته مطرح شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار