نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه بسیج پرچم‌دار معنویت است گفت : ایمان و عمل مخلصانه ازجمله شاخص‌ترین ویژگی‌های بسیجی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دیدار بسیجیان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه بسیج پرچم‌دار معنویت است گفت : ایمان و عمل مخلصانه و صالح ازجمله شاخص‌ترین ویژگی‌های بسیجی است.


وی افزود : بسیج یک شجره طیبه است که فعالیت‌های این نهاد مقدس مشکلات یک جامعه را سامان‌دهی می‌کند.


معنویت و توسل مهم‌ترین رموز پیروزی جبهه اسلام در مقابل دشمنان


وی با بیان اینکه معنویت و توسل به خداوند یکی از مهم‌ترین رموز پیروزی جبهه اسلام در مقابل دشمنان است افزود: سردار سلیمانی و تمامی مدافعان حرم نیز با به‌کارگیری این رمز توانستند در مقابل دشمنان و گروهک تکفیری داعش ایستادگی کنند و آنان را شکست دهند.


علی خالقیان معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان نیز در این دیدار گفت : بسیج یک قشر کاملاً مردمی است و هیچ‌گونه وابستگی به جناح‌های سیاسی ندارد و کسی نمی‌تواند از این نهاد مقدس برای عوام‌فریبی استفاده کند.


وی با بیان اینکه بسیجیان باید اطلاعات سیاسی خود را همواره به‌روزرسانی کنند تأکید کرد: بسیج سیاست زده نیست اما سیاسی است.


خالقیان با اشاره به اینکه حفظ انقلاب و عملکرد انقلابی از ویژگی‌های مهم یک بسیجی است افزود: حفظ وحدت بین مردم و ایجاد امنیت و آرامش مهم‌ترین هدف بسیجیان است و برای دست‌یابی به این هدف از تمام ظرفیت‌های موجود نیز استفاده می‌کنند.


 معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه همه بسیجی هستند و در این زمان تعداد غیر بسیجیان چشمگیر نیست تصریح کرد: کسانی که انقلاب را قبول ندارند اما علیه انقلاب نیز اقدامی نمی‌کنند در شمار بسیجیان قرار دارند.


انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار