یادواره شهدای دیباج در شهرستان دامغان با حضور مردم و مسؤولان و سخنرانی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان؛به گزارش خبرگزاری فارس از دیباج، ظهر امروز بیست و یکمین یادواره 65 شهید دفاع مقدس، پنج شهید گمنام و تجلیل از خانواده دو شهید و 12 رزمنده مدافع حرم اهل دیباج دامغان با حضور شمار زیادی از مردم و مسؤولان برگزار شد.
سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی در بیست و یکمین یادواره 70شهید والامقام، پنج شهید گمنام و 2 شهید مدافع حرم شهر دیباج دامغان اظهار داشت: ملت ایران با حضور حماسی در آئین بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بار دیگر عشق و علاقه خود را به امام نشان دادند و بار دیگر با آرمان های وی تجدید بیعت کردند.
وی افزود: امام خمینی (ره) متعلق به همه جهان است و به یک شخص و کشور تعلق ندارد و امروز همه یاد و خاطره امام را گرامی می دارند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه یادواره های شهدا دارای حرمت و حریم است که باید حفظ شود، گفت: برگزاری یادواره های شهدا باعث رشد، تعالی و معنویت آحاد جامعه می شود.
وی یادآور شد: یکی از وظایف این است که دستاوردها و موفقیت های رزمندگان و ایثارگران ما در هشت سال دفاع مقدس برای همگان به ویژه جوانان و نوجوانان بیان و تبیین شود تا آنان با رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان و ایثارگران در آن دوران بهتر آشنا شوند.
سردار فضلی ادامه داد: با برگزاری یادواره های شهدا در جامعه علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگری و جانفشانی های آنان، باید این فرهنگ با ارزش در جامعه ترویج و گسترش پیدا کند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: شهدای والامقام ما با ایمان و اتکا و اطاعت از رهبر و بنیانگذار انقلاب اسلامی در عملیات های مختلف در دوران دفاع مقدس به پیروزی های بزرگی دست یافتند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بدو ورود به شهر دیباج در مقبره پنج شهید گمنام مدفون در این شهر حاضر شد و نسبت به مقام شامخ شهدا گمنام و شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
در این مراسم که در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر دیباج دامغان برگزار شد، شمار قابل توجهی از خانواده‌های معظم شهیدان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و عموم مردم و مسؤولان استان سمنان و شهرستان دامغان حضور داشتند ازخانواده دو شهید و 12 رزمنده مدافع حرم اهل دیباج دامغان نیز در این یادواره تجلیل شد.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.