رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در صورت وجود آمادگی است که می توانیم بدون خطر، فعالیت هایمان را دنبال کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛  رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در حاشیه رزمایش الی بیت المقدس پنج در سمنان گفت:رزمایش های الی بیت المقدس یکی از راه های نمایش اقتدار بسیجیان کشور ما به دنیااست.
سردار محمدرضا نقدی گفت: بسیجیان پرصلابت و با اقتدار ایران اسلامی امروز باید بتوانند در برنامه ای قوی و منسجم، اوج توانمندی و قدرت خود را به همه جهانیان نشان دهند.
وی تصریح کرد: بسیجیان با حضور پرصلابت خود در رزمایش های الی بیت المقدس در سراسر ایران اسلامی، پیام های روشن و متعددی به استکبار می دهند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه امروز ایران اسلامی درگیر یک جنگ تمام عیار با دشمن است افزود: این دشمن روزی گمان می کرد حریف ملت ایران می شود و به جنگ ملت ما آمد، اما آن روز جوانان و ملت ما با سلاح ایثار و شهادت به جنگ دشمن رفتند و دشمن را مفتضحانه شکست دادند و هم اکنون نیز با اتحاد و همدلی و تمام توان و قوای نظامی و دفاعی، در جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمن را به خاک ذلت می کشند.
سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز دیگر دشمن استکباری جرات حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران را ندارد، افزود: امروز هجمه فرهنگی و اقتصادی علیه ایران در دستور کار دشمن است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در قله اقتدار، عزت و افتخار دنیا قرار دارد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز یک کشور قدرتمند دنیاست و با وجود نیروهای مخلص بسیجی و قدرت و توان تسلیحاتی نظامی جمهوری اسلامی ایران، دشمن حتی در فکرش، اجازه حمله به کشورمان را به خودش نمی دهد.
وی افزود: امروز باید آمادگی دفاعی خود را در برابر زیاده خواهی های دشمنان بالا ببریم تا از شر دشمنان آسوده بمانیم، چرا که استکبار به دنبال دشمنی با مسلمانان و فتنه علیه آنان است.
وی تصریح کرد: آمادگی لازمه همه مراحل است، اگر امروز می گوییم در مقابل تهدیدات نظامی سخت دشمن احساس آرامش و امنیت داریم و خطر اصلی در میدان تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است، به دلیل آمادگی رزمی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: اگر این آمادگی رزمی نبود، ما نمی توانستیم به این راحتی بگوییم که میدان اصلی جنگ نرم است و همه باید به دنبال فعالیت های جنگ نرم باشند.
وی با بیان اینکه آمادگی رزمی لازمه هر چیزی است، به برخی سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم حفظ آمادگی دفاعی و نظامی اشاره کرد و افزود: بر اساس آموزه های قرآنی و تأکید مکرر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، حفظ همیشگی آمادگی تا زمان حضور جهان خواران و متجاوزان لازم و ضروری است و باید آمادگی دفاعی و نظامی خود را تا زمان حضور کسانی که می خواهند حق دیگران را از آنها سلب کنند حفظ کنیم.
وی افزود: دشمنان از هر جایی که ضربه بخورند علیه آن جوسازی می کنند، چرا که آنها امید داشتند با تحریم های اقتصادی کشور ما احساس کند که هیچ کاری از دستش بر نمی آید و تسلیم شود، پس زمانی که می بینند حرکت های بسیجی جوانه های امید را در دل مردم رویانده و چشمه های امید در دل مردم جوشیده است، از این حرکت ناراضی می شوند و راهبرد آنها به چالش کشیده می شود.
سردار نقدی افزود: اگر دور تا دور ایران هم حصار بکشند و اجازه ورود و خروج هیچ چیزی را به ما ندهند، ملت ما می تواند روی پای خودش بایستد و پیشرفت کند و هیچ نیازی به قدرتها ندارد.
رزمایش الی بیت المقدس پنج با حضور 10 هزار بسیجی استان سمنان در قالب 36 گردان هفتم تا نهم مهر 95 در منطقه قدس سمنان برگزار شد.
اجرای آخرین مرحله از این رزمایش در سمنان روز جمعه با حضور 2 شهید گمنام دفاع مقدس معطر شد.
انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.