استاندار مازندران گفت: تفکر بسیج آمریکا را به زانو در آورده است زیرا بسیج گوش به فرمان مقام معظم رهبری حرکت می‌کند و به همین دلیل دشمن از نام بسیج هراس دارد.

تفکر بسیج آمریکا را به زانو در آورده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در این دیدارمحمد اسلامی استاندار مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی‌های رزمندگان به ویژه بسیجیان ۸ سال دفاع مقدس در مرکز توانبخشی امام علی (ع)، جانبازان را سند‌های پرافتخار و ماندگار ایثار و شهادت خواند و گفت: خدمت به جانبازان عبادت است.

وی جانبازان را سند‌های ماندگار دفاع مقدس خواند و افزود: این جانبازان عزیز راه عزت، سربلندی و سرافرازی ملت ایران را هموار کردند و باید قدر آنان را بدانیم.

استاندار مازندران گفت: با تفکر بسیجی و با هدایت هوشمند مرجعیت و یکپارچکی نیرو‌های مقاومت و همکاری منطقه‌ای شجره خبیثه داعش شکست خورد و پایان حکومتش اعلام شد.

اسلامی تاکید کرد: در جنگ تحمیلی همه قطعنامه‌ها و تحریم‌ها برای ما بود و همه امکانات و تجهیزات برای رژیم عراق ولی این ایثار و شهامت و شجاعت رزمندگان ما بود که سنگر‌های دشمنان را فتح نمود.

وی دستاورد‌های انقلاب اسلامی را با وجود بعضی نارسائی‌ها بسیار بزرگ خواند و گفت: رشد علمی و تکنولوژی و آگاهی عمومی مردم به برکت انقلاب اسلامی بی نظیر است و باید قدردان این همه دستاورد‌ها که به برکت خون شهدا، ایثار جانبازان و آزادگان حاصل شده است باشیم.

استاندار مازندران افزود: با هوشیاری ملت و رهبری حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و تلاش دولت و قوا بسیاری از نقشه‌های دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی خنثی شده است.

در این دیدار استاندار مازندران با اهداء گل از ایثار و فداکاری جانبازان سرافراز تجلیل کرد.

انتهای پیام/ر

به زانو در آمدن آمریکا با حضور بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.