حامد حدادی بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان در تمرین امروز «یکشنبه» آسمان خراشان حاضر نشد تا به شایعات بیشتر دامن بزند.

حدادی برای تیم ملی طاقچه بالا گذاشتبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،حواشی بسکتبال قصد تمام شدن ندارد و حالا مشکلات تیم ملی هم به آن اضافه شده است. پس از استعفای مشحون از فدراسیون بسکتبال و پایان ۱۴ سال مدیریت او در فدراسیون بسکتبال، تیم ملی در یکی از تلخ‌ترین شب‌های بسکتبال تاریخ ایران مقابل عراق در مقدماتی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ شکست خورد و یکی از پر اشتباه‌ترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت.

برخی از کارشناسان بسکتبال، اما علت باخت تیم ملی را غیبت حدادی در این بازی عنوان کردند و گفتند که حدادی این روز‌ها تا ۴۰ درصد قدرت تیم ملی را تشکیل می‌دهد و زمانی که در زمین حضور ندارد تیم ملی مشکل ایجاد می‌شود. به طور قطع زمانی که یک تیم تا این اندازه به یک بازیکن متکی باشد باید انتظار این گونه اتفاقات را هم داشت.

امروز مهران سررشته سرپرست تیم ملی بسکتبال گفت که حدادی در تمرین تیم ملی حضور ندارد، اما تا آخرین لحظه قرار بود تا در تمرینات حضور داشته باشد. او همچینین درباره شایعاتی از جمله قهر حدادی به دلیل استعفای مشحون و این که گفته قصد بازی در تیم ملی را ندارد و همچنین درخواست باشگاه چینی برای بازگشت این بازیکن به چین گفت: مسائلی وجود دارد اما شایعه هستند و من نمی‌توانم آن‌ها را تائید و یا تکذیب کنم، زیرا تازه به تیم ملی اضافه شده ام و از این مسائل خبری ندارم.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا حدادی قصد بازگشت به تمرینات و حضور در بازی فردا را دارد یا خیر؟ به هر صورت وضعیت و مشکلات تیم ملی به صورتی است که ممکن است تیم ملی با غیبت احتمالی حدادی این بار در تهران شکست بخورد.

تیم ملی بسکتبال کشورمان فردا «دوشنبه» ساعت ۱۷ در دومین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تیم بسکتبال قطر می‌رود.

انتهای پیام /

غیبت عجیب حدادی در تمرین تیم ملی بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار