سرعتی‌زن ملی‌پوش تیم والیبال بانک سرمایه گفت: بازی با تیم‌هایی كه بازیكنان جوان دارند ساده نیست زیرا این تیم‌ها با انگیزه و خطرناک هستند.

سید محمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم بانک سرمایه در لیگ برتر والیبال گفت: تیم ما تا كنون عملكرد فوق‌العاده‌ای داشته است و در هر مسابقه با برنامه‌ریزی قبلی و تمام توان حاضر می‌شود. تلاش و همدلی كه در تیم ما وجود دارد موجب شده است در صدر جدول قرار داشته باشیم.

وی ادامه داد: خواسته مسئولان باشگاه از همه ما این است كه بدون رقیب باشیم و جایگاه‌مان را در صدر جدول حفظ كنیم. این هدف اصلی ماست و برای تكرار قهرمانی و صدرنشین ماندن، زمانی برای اشتباه كردن نداریم.

موسوی درباره بازی هفته نهم لیگ برتر مقابل تیم شمس گفت: شمس تیم خوبی است و به دلیل بهره‌مندی از نیروی نوجوانی مقابل ما با انگیزه خواهد بود. با این حال ما این مسابقه را نیز به چشم دیگر رقابت‌ها نگاه می‌كنیم و می‌خواهیم به یک پیروزی سه بر صفر دیگر دست پیدا كنیم.

مدافع روی تور ملی‌پوش تیم بانک سرمایه به دیدار هفته هشتم تیمش مقابل كاله آمل اشاره كرد و گفت: از ابتدا می‌دانستیم كار سختی مقابل كاله نداریم. اما از طرفی تجربه نشان داده است كه تیم‌های جوان اگر به بازی برگردند می‌توانند خطرساز شوند. برای همین از همان ابتدا، بازی را با جدیت آغاز كردیم و تا انتهای مسابقه تیم برتر میدان بودیم.

موسوی درباره حضور تیم بانک سرمایه در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان، گفت: این یک نبرد مهم و سنگین است و ما برای كسب بهترین نتیجه راهی لهستان می‌شویم. هرچند تیم‌های سختی در گروه‌مان قرار دارد اما ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و هدف‌مان دفاع از اعتبار والیبال ایران و آسیا در این رقابت‌هاست.

انتهای پیام/

ستاره ملی‌پوش والیبال از دیدار تیمش مقابل شمس می‌‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار